۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۲۸۸۲۶
رهبر حزب اسلام جمهوری آذربایجان:

همه مردم برای جلوگیری از یورویژن بپا خیزند

خبرگزاری رسا ـ رهبر حزب اسلام جمهوری آذربایجان با صدور بیانیه‌ای شدید‌اللحن، برگزاری برنامه ضداخلاقی دولت در این کشور را به شدت محکوم کرد.
محسن صمداف،

 


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری آران، محسن صمداف، رهبر حزب اسلام جمهوری آذربایجان که در زندان به سر می برد با انتشار بیانیه‌ای برنامه ضداخلاقی دولت را محکوم کرد.

محسن صمداف نوشت: حکومت آذربایجان که در سال‌های اول دهه نود مسابقه زن زیبای برتر سال را برگزار کرد و امروز نیز در تدارک برگزاری مسابقه موسیقی یوروویژن و در کنار آن رژه هم‌جنس‌بازان برای مردم مظلوم و مسلمان جمهوری آذربایجان است، چه خوابی را برای مردم دیده است.

وی می افزاید: در حالی که بیست درصد از اراضی کشور جمهوری آذربایجان در اشغال ارامنه است و مردم فقیر این کشور به‌دلیل گرانی، روزبه‌روز بدهی‌هایشان به مغازه‌ها افزوده می‌شود، چه ضرورتی دارد که میلیون‌ها دلار برای برگزاری این مسابقه از سوی حاکمان کشور صرف شود.

رهبر حزب اسلام آذربایجان بیان داشت:دولتمردان می گویند ما با این روش می‌خواهیم آذربایجان را به دنیا معرفی کنیم. این مردم مظلوم به دنیا را به چه قیمتی می خواهید معرفی کنید.

صمداف تصریح کرد: چه نامی برای این حکومت می‌توان گذاشت؟ حاکمیتی که در 28 صفر سه سال پیش جوانان کشور را که برای گرامیداشت سالروز وفات پیامبر بزرگ اسلام(ص) و گرامیداشت شهدای قره باغ در خیابان شهداء تجمع کرده بودند، با توسل به زور و کتک دستگیر کرد سپس فرزندان باحجاب ما را از داشتن حجاب محروم و اجازه حضور در مدارس را به آن‌ها نداد و این گروه را با چشمانی اشک‌آلود از مدرسه بیرون کرد.

وی در پایان افزود: امروز همه مردم باید بپا خیزند و جلوی این مسابقه رقص و آواز و بی‌حیایی و بی‌حجابی که جوانان ما را به فساد اخلاقی و بی‌غیرتی سوق می‌دهد را بگیرنند.

لازم به ذکر است مسابقه آواز خوانی « یورویژن » شنبه ششم خرداد ( 26 می 2012 ) در شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان با شرکت 42 نماینده از کشورهای جهان برگزار می شود.

گفتنی است برگزاری رژه همجنس بازان در این مسابقه با هدف تبلیغ ازدواج همجنس بازان در آذربایجان با مخالفت گسترده مردم آذربایجان و مردم مسلمان جهان روبرو شده است و هفته گذشته نیز مردم تبریز با تجمع در مقابل کنسولگری جمهوری آذربایجان اقدامات ضد دینی دولت باکو را محکوم و از مسلمانان مظلوم این کشور اعلام حمایت کردند./982/ب902/ک
 

ارسال نظرات