۲۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۳۲۷۴۸

بیست و یکمین همایش مبلغان در نجف اشرف برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ بیست و یکمین همایش مبلغان خانم و آقا با حضور علما و مبلغان عراقی از سوی موسسه اسلامی شهید محراب در نجف اشرف برگزار شد.
نوزدهمين همايش مبلغان در نجف اشرف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بیست و یکمین همایش مبلغان عراق، روز گذشته با حضور نمایندگان مراجع تقلید، علما و مبلغان خانم و آقا از سوی موسسه اسلامی شهید محراب وابسته به مجلس اعلای اسلامی عراق در نجف اشرف برگزار شد.


همایش امسال با عنوان « درماه مبارک رمضان بپا می خیزیم تا به بنای ذات پرداخته و به وطن و شهروندان خدمت کنیم» به همت حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی برگزار شد.

 

 

پیام های حضرات آیات سید محمد سعید حکیم، شیخ بشیر نجفی و شیخ اسحاق فیاض از مراجع تقلید نجف اشرف توسط نمایندگان آنان قرائت شد و حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی و حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی، خطیب جمعه نجف اشرف نیز سخنرانی کردند.

 

تعداد دیگری از علما و روحانیون عراقی نیز در این همایش به سخنرانی پرداخته و درباره فضایل ماه مبارک رمضان و اهمیت امر تبلیغ در جامعه سخن گفتند./980/ب912/ک

 

 

صدها تن از مبلغان خانم و آقا از شهرهای مختلف عراق در این همایش که هر ساله به مدت دو بار در آستانه ماه مبارک رمضان و ماه محرم در نجف اشرف برگزار می شود، حضور یافته و به توصیه های مراجع تقلید و علما درباره امر تبلیغ گوش فرا دادند.

ارسال نظرات