۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۳۲۹۸۲
آیت‌الله ممدوحی:

دستان آمریکایی‌ها به خون مسلمانان میانمار آغشته است

خبرگزاری رسا: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن کشتار مسلمانان میانمار گفت: در هر نقطه‌ای از جهان که خونی از مسلمانان ریخته می‌شود، آمریکا و صهیونیسم جهانی در آن نقش دارند.
ممدوحي
 
آیت‌الله حسن ممدوحی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن کشتار مسلمانان میانمار، اظهار داشت: این اتفاقات و فجایعی که رخ داده، دروغ‌های مجامع بین‌الملل و نهادهای به اصطلاح بشردوستانه را اثبات کرده است.
وی با بیان این که مدعیان حقوق بشر باید پاسخگوی سکوت خود در مقابل نسل‌کشی که در میانمار رخ داده است، باشند، تصریح کرد: کشتار زنان، مردان و کودکان مسلمان میانماری دل هر آزاده‌ای را به در می‌آورد، اما کسانی که دم از حقوق بشر و آزادی می‌زنند هیچ واکنشی نسبت به این کشتار، از خود نشان نداده‌اند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که سکوت کردن در برابر این نسل‌کشی معنا و هیچ گونه توجیهی ندارد، خاطرنشان کرد: سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر این فجایع دو معنا دارد، نخست این که این نسل‌کشی را قبول دارند و دوم این که در برابر این نسل‌کشی‌ها بی‌تفاوت هستند و در هر دو صورت ثابت می‌کند که مدافع حقوق بشر بودن شان دروغ محض است.
وی با بیان این که مسلمانان نباید در مقابل این فجایع سکوت کنند، اظهار داشت: مسلمانان وظیفه دارند تا هر کمکی از دستشان بر می‌آید به مسلمانان میانمار داشته باشند تا آنها با روحیه قوی در مقابل استکبار و ظالمان ایستادگی کنند.
آیت‌الله ممدوحی ادامه داد: از نقش استکبار جهانی در این نسل‌کشی‌ها نمی‌توان غافل شد، در هر نقطه‌ای از جهان که اتفاقی می‌افتد و خونی از مسلمانان ریخته می‌شود آمریکا، انگلیس و صهیونیسم جهانی در آن نقش دارند.
وی با بیان این که کشورهای اسلامی دو دسته هستند، خاطرنشان کرد: برخی کشورها مثل ایران آزاد هستند و برخی کشورها نیز دنباله روی غرب و آمریکا هستند، کشورهای اسلامی آزاد باید فریاد عدالت خواهی خود را بلند کنند و در برابر توطئه‌های استکبار بایستند./990/ت302/ج
ارسال نظرات