۰۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۳۳۳۳۱

رییس ستاد پنجاهمین سالگرد یوم‌الله 15 خرداد معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله جنتی در حکمی نصرت‌الله لطفی را به عنوان رییس ستاد ویژه پنجاهمین سالگرد یوم‌الله 15 خرداد منصوب کرد.
نصرت الله لطفي، مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قم


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله احمد جنتی در حکمی نصرت الله لطفی را به عنوان رییس ستاد پنجاهمین سالگرد یوم‌الله 15 خرداد منصوب کرد.

 

در حکم انتصاب آیت الله جنتی خطاب به نصرت‌الله لطفی آمده است: نظر به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزنده مدیریتی در عرصه‌های فرهنگی و برنامه‌ریزی، بنا بر پیشنهاد قائم مقام محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد ویژه پنجاهمین سالگرد یوم‌الله 15 خرداد منصوب می نمایم.

 

در ادامه این حکم تصریح شده است: با توجه به نقش ماندگار یوم‌الله حماسه آفرین پانزدهم خرداد به عنوان مبدا عطف تاریخ انقلاب اسلامی و استقلال و آزادی ملت شریف و بصیر ایران اسلامی و تاکید خاص حضرت امام خمینی بر بزرگداشت و زنده نگه داشتن این روز الهی، ضرورت دارد این فرصت تاریخی را مغتنم شمرده و به مناسبت پنجاهمین سالگرد قیام الهی 15 خرداد سال 1342 با تشکیل ستاد ویژه و بهره گرفتن از استعداد و توانمندی‌ نهادهای فرهنگی، تبلیغی و حوزوی به ویژه رسانه ملی، برنامه ریزی جامع و فراگیر به منظور بزرگداشت هرچه باشکوه‌تر مراسم و آشنایی بیش از پیش نسل جوان بیدار، متفکر و حاضر در صحنه با اهداف، آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و امام راحل و منویات مقام معظم رهبری انجام پذیرد.

 

آیت الله جنتی در پایان این حکم تاکید کرده است: امید است در سایه تدبیر و تلاش توام با اخلاص و متکی بر توکل بر خداوند قادر متعال در ارتقای سح کمی و کیفی فعالیت‌های ستاد یادشده موفق و موید به تاییدات الهی باشید. بدیهی است همه مسئولان محترم شورا همکاری لازم را با شما خواهند داشت. /924/د102/ج
 

ارسال نظرات