۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۳۳۹۰۵
مدیر حوزه علمیه امام هادی(ع) کربلا:

هیأتی از مردم عراق برای حمایت از بارگاه مطهر حضرت زینب(س) به سوریه اعزام می‎شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام هادی(ع) کربلا گفت: همه مراکز و مؤسسات اسلامی باید وارد عمل شوند و برای نجات ملت سوریه از وضعیت کنونی تلاش کنند، و در این راستا هیأتی مردمی از شهر مقدس کربلا به سوریه برای زیارت حرم حضرت زینب(س) و حمایت از بارگاه ملکوتی ایشان اعزام خواهند شد.
حرم حضرت زينب(س)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش یاری و حمایت از حضرت زینب(س) با حضور علما، مسؤولان، اساتید و طلاب حوزه های علمیه کربلا از سوی حوزه علمیه امام هادی(ع) در این شهر برگزار شد.
 
حمایت از بارگاه مطهر حضرت زینب(س) در برابر هرگونه اقدام تروریستی، یاری ساختن ملت سوریه و آگاه سازی آنان نسبت به خطرهای پیش روی این کشور در پرتو ادامه فعالیت های آشوب طلبانه از اهداف این همایش یک روزه بود.
 
ذوالفقار عادل الموسوی، مدیر حوزه علمیه امام هادی(ع) کربلا در گفت‎وگو با خبرنگاران با ذکر اهداف این همایش، تصریح کرد: همه مراکز و مؤسسات اسلامی باید وارد عمل شوند و برای نجات ملت سوریه از وضعیت کنونی تلاش کنند، این مراکز باید نقش خود را در قبال آگاه سازی مردم سوریه نسبت به آنچه در این کشور و منطقه رخ می دهد، به خوبی انجام دهند و از شهروندان سوریه بخواهند فریب وعده های دشمنان را نخورند و در همایش های که علیه نظام این کشور برگزار می شوند، حضور پیدا نکنند.
 
وی از اعزام هیأتی به سوریه برای زیارت بارگاه ملکوتی حضرت زینب(س) خبر داد و گفت: هیأتی مردمی از شهر مقدس کربلا به سوریه اعزام خواهند شد تا مراسم زیارت حرم حضرت زینب کبری (س) را بجای آورند و زمینه های حضور گسترده عاشقان اهل بیت (ع) در این کشور را فراهم سازند.
 
گفتنی است تروریست های سوری که در حال گسترش تنش و آشوب در این کشور هستند و علاوه بر کشتار شهروندان بی گناه به تخریب اماکن مقدس می پردازند، تهدید کردند که حرم حضرت زینب(س) را مورد حمله قرار خواهند داد./980/ب912/ک
ارسال نظرات