۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۳۴۰۳۴

شماره 70 ماهنامه ذکر منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ هفتادمین شماره ماهنامه ذکر به همت حزب مؤتلفه اسلامی منتشر شده است.
شماره 70 ماهنامه ذکر منتشر شد
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هفتادمین شماره ماهنامه ذکر به همت حزب مؤتلفه اسلامی منتشر شده است.
 بر اساس این گزارش، «سرمقاله»، «تفسیر ذکر»، «آموزش در قاب» و «راهبرد ماه» را در ابتدای این شماره از مجله می خوانید.
 در بخش راهبرد ماه، در مورد هدف تحریم ها، به نقل از رهبر معظم انقلاب آمده است:
«بدروغ ادعا می کنند که هدف تحریم ها، مردم نیستند، می خواهیم به مردم ضربه وارد نیاید. مثل بقیه ادعاهایشان، این هم دروغ و فریب و خدعه است. نه؛ اتفاقا هدف اصلی مردمند. فشارها برای این است که مردم را به ستوه بیاورند، مردم را دچار مشکلات کنند، تا از نظام جمهوری اسلامی دل ببرند؛ رابطه قلبی آن ها با نظام جمهوری اسلامی قطع شود. البته به فضل الهی، به قوه الهی، در این میدان هم شکست خواهند خورد. مردم ما را نمی شناسند، مسئولین ما را نمی شناسند.»
 «پروتستانتیسم»، «اخبار احزاب»، «احزاب اسلام گرا در ترکیه از آغاز تا امروز»، «راه سوم، بر مسیر اصول»، «آسیب شناسی نظام مالیاتی در ایران»، «فقر و غصه نتیجه دنیا خواهی است»، «اگر قلم شما بلغزد»، «فضای رسانه ای کشور، بیمار است»، «تغذیه مناسب برای روزه داران»، «شرافت قلم،حیثیت خبرنگار است»، «نهضت مشروطه، از هویت اسلامی تا ماهیت غربی»، «نظام سازی سیاسی بر اساس تأمین مشروعیت دینی»، «روش برداشت از قرآن»، «پیش زمینه هایی برای فهم بهتر قرآن»، «امام سجاد علیه السلام و روش های تفسیری قرآن»، «رمضان، ماه رزق الهی»، «محتاج نسخه غرب نیستیم» و «حقوق بشر غربی، ابزاری برای سرکوب ملت ها» از دیگر مطالب این شماره است.
 در این شماره با عنوان «فقر و غصه نتیجه دنیا خواهی است»، به نقل از استاد مجتبی تهرانی پیرامون دعا در ماه رمضان آمده است:
«اگر انسان برای دنیا اصالت قائل شد، پی آمدش این می شود که دنیا برای انسان هدف می شود، بنابراین بیشترین تلاش خود را صرف رسیدن به هدف خود می کند. اگر برای دنیا اصالت قائل شدم، دنیا هدف می شود و به طور طبیعی اگر انسان به هدفش نرسید، بالاترین غصه اش دنیا می شود. اگر دنیا در دستم بود و از بین رفت، بالاترین غصه ام دنیا می شود. اگر تلاش کردم و دنیا را به دست نیاوردم، باز هم بالاترین غصه ام دنیا می شود چون هدفم از دست رفته است. یکی از راه های تلاش برای رسیدن به هدف، دعا کردن و از خدا خواستن است. تا جایی که بتوانم تلاش می کنم و پس از آن که از تلاش خود نا امید شدم به خدا رو می آورم و از خدا می خواهم که کمکم کند تا به هدفم برسم و دنیایی را بدست بیاورم. چه چیز باعث شد که من به این وادی آمدم؟ بینش غلط من نسبت به دنیا و به خودم در ارتباط با دنیا مرا به این سمت کشاند. پس انسان باید دیدگاهش را در این دو رابطه تصحیح کند».
 هفتادمین شماره ماهنامه ذکر به صاحب امتیازی حزب مؤتلفه اسلامی، در مهر ماه 1391، در 64 صفحه و با قیمت 2000 تومان منتشر شده است./969/ن603/ن
ارسال نظرات