۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۴۱۰۱
مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

سازمان ملل برای نجات مسلمانان میانمار نیروھای حافظ صلح اعزام کند

خبرگزاری رسا ـ مجلس وحدت مسلمین پاکستان، جنایت بودایی ھای میانمار وسکوت مجامع بین المللی را به شدت محکوم کرد و خواستاراعزام نیروھای حافظ صلح بین المللی از سوی سازمان ملل شد.
ميانمار


به گزارش خبرگزاری رسا، مجلس وحدت مسلمین پاکستان در اعتراض به جنایت‎ھای صورت گرفته علیه مسلمانان میانمار روز گذشته مراسمی با حضور  شخصیت‎ھای مذھبی، فرھنگی و سیاسی این کشور درمسجد جامع کھارادر شھر کراچی برگزار کرد.


مولانا باقر زیدی یکی از سخنران این مراسم با بیان این که سازمان ملل وظیفه حمایت از تمام ملت ھای جھان را برعهده دارد از بان کی مون دبیر کل سازمان ملل خواست که برای نجات مسلمانان میانمار نیروھای حافظ صلح بین المللی اعزام کند.


وی با اشارہ به این که سکوت سازمانھای بین المللی در مقابل جنایتھای صورت گرفته علیه مسلمانان میانمار بخشی از پروژہ اسلام ھراسی و استکباری آنان است افزود: سکوت کشورھای اسلامی و سردمداران مسلمان و رھبران دینی و مذھبی سوال برانگیز است.  


مولانا علی انور جعفری یکی دیگر ازسخنرانان این مراسم با بیان این که مانند ھمیشه بجز ملت ایران و رهبرمسلمین جھان حضرت آیت اللہ سید علی خامنه ای ھیچ کس دیگر در این خصوص سخنی به میان نیاورد گفت: سران کشورھای اسلامی در راستای تکمیل منافع استکبار جھانی آمریکا و تحقیر اسلام و مسلمین گام برمی دارند.


وی اضافه کرد: سازمان کنفرانس اسلامی که وظیفه حمایت از مسلمانان جھان را دارد در تمام جھان فقط نظارہ گر نابودی مسلمانان و منافع اسلامی است
./988/ب902/ک

 

ارسال نظرات