۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۳۵۷۷۲
یکی از علمای عراق:

توطئه دشمنان اسلام با وجود آیت الله خامنه ای محکوم به شکست است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علما و پژوهشگران اسلامی عراق، وجود مقام معظم رهبری و توانایی فوق العاده ایشان در مدیریت بحران را عامل شکست و ناکامی قطعی نقشه های استکار جهانی توصیف کرد.
شيخ حيدر اللامي از علماي عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حیدر اللامی از علما و پژوهشگران اسلامی عراق در گفت وگو با شبکه خبری العالم، روز قدس را سیلی بر صورت صهیونیست ها توصیف کرد و گفت: روی قدس سیلی محکمی بر صورت مسلمانان و عرب هایی است که نسبت به یاری قدس بی توجه هستند و سیلی دیگری بر صورت صهیونیست هایی است که امام خمینی از آنان به عنوان غده ای سرطانی که باید از بین روند، یاد کرد.

 

وی افزود: روز قدس نشان دهنده وحدت اسلام و مسلمانان است و این که قدس باید آزاد شود و تلاش برای آزادی آن در نزد مسلمانان یک اقدام مقدسی به شمار می آید.

 

حجت الاسلام اللامی تصریح کرد: امام راحل (ره) راه آزادی و کرامت و عزت را به مسلمانان نشان داد و آنان را از هرگونه شائبه ای نجات داد و یکی روز قدس نیز یکی از نمونه هایی این آزادی به شمار می رود که یکی از مهم ترین روزهای آزادی مسلمانان است.

 

این پژوهشگر اسلامی توطئه دشمنان را در پرتو حضور مقام معظم رهبری شکست خورده عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان به شدت تلاش می کنند تا وحدت مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی را با فتنه های مذهبی خدشه دار سازند، اما با وجود بزرگ مردی نظیر آیت الله سید علی خامنه ای که استبکار جهانی به خوبی با توانایی ایشان در مدیریت بحران ها آشنایی دارد، همه این توطئه ها محکوم به شکست هستند. ما به راه خود برای آزادی فلسطین از بند صهیونیست ها ثابت قدم بوده و خواهیم ماند.

 

وی بر لزوم مشارکت گسترده مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و ادامه داد: امام خمینی (ره) روز جهانی قدس را برای نسل های مختلف به یادگار گذاشت بنابراین مسلمانان در سراسر جهان باید فرزندان خود را با این روز آشنا سازند و علما نیز نسل ها را بر اساس این روز پرورش دهند.

 

شیخ حیدر اللامی تاکید کرد: امام خمینی (ره) آزادی قدس را پایه و اساس قرار داد و نسل ها چنین اموری را از مردان بزرگ فرا می گیرند و در حال حاضر نیز هیچ فردی نظیر امام خامنه ای پایه های آزادی قدس را محکم قرار نداده است./980/ب902/ک

ارسال نظرات