۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۱۳۵۹۴۸
برای اولین بار؛

راهپیمایی روز قدس در استرالیا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مسلمانان و شهروندان استرالیا همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان و روز جهانی قدس در شهر سیدنی راهپیمایی کردند.
قدس

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مسلمانان و شهروندان استرالیا در پاسخ به ندای امام راحل (ره) به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی روز جهانی قدس را در شهر سیدنی برگزار کردند.

 
این مراسم که با هماهنگی هیئت بزرگداشت روز جهانی قدس استرالیا برگزار شد، از مقابل بوستان هاید پاک در شهر سیدنی آغاز و تا سرکنسولگری آمریکا واقع در میدان مارتین پلیس ادامه یافت.

 

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که از اقشار و از ملیت‌های مختلف چون لبنان، عراق، افغانستان، استرالیا، ایران و ... گردهم آمده بودند با در دست داشتن  تصاویری از مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله و با پلاکاردهایی در محکومیت سیاست‌های ظالمانه و مستکبرانه آمریکا، با ولی امر مسلمین هم صدا شدند. شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای ضد صهیونیستی و ضد آمریکایی بار دیگر نفرت و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی را ابراز داشتند.

 

راهپیمایان روز قدس همچنین توطئه تفرقه افکنانه آمریکا در جهان اسلام را که در ماه‌های اخیر شدت بیشتری یافته به شدت محکوم کردند./982/ب903/ک

ارسال نظرات