۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۳۸۴۸۸
در اعتراض به پخش فیلم موهن؛

شهروندان نجف اشرف تظاهرات کردند

خبرگزاری رسا ـ شهروندان نجف اشرف در اعتراض به پخش فیلم موهن علیه پیامبر اکرم (ص) در نجف اشرف راهپیمایی کردند.
تظاهرات محکوميت هتک حرمت قرآن در عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صدها تن ازشهروندان نجف اشرف، امروز در اعتراض به پخش فیلم موهن علیه حضرت محمد مصطفی (ص) در میدان انقلاب بیستم تجمع کرده و هتاکی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع که از پخش فیلم موهن علیه رسول خدا (ص) به شدت خشمگین شده بودند ابتدا در میدان انقلاب بیستم نجف اشرف تجمع کرده و سپس در سطح شهر به تظاهرات پرداختند.

تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی بر لزوم پایان هتاکی به مقدسات دین مبین اسلامی تاکید کرده و مجازات عاملان این جنایت را خواستار شدند.

حمید بافی، عضو کمیسیون اوقاف و امور دینی عراق نیز در این راستا از عزم این کمیسیون برای شکایت از عوامل پخش این فیلم موهن در دادگاه های بین المللی با همکاری سازمان های اسلامی خبر داد.

حبیب الطرفی، نماینده شیعه پارلمان عراق نیز در گفت‎وگو با خبرنگارانٰ هتاکی صورت گرفته علیه پیامبر اکرم (ص) را محکوم و اظهار داشت: واکنش دولت عراق در قبال این هتاکی بزرگ بسیار اندک و ناامید کننده بود و انتظار می رود که واکنش قاطعی دراین باره انجام گیرد.

وی تاکید کرد: ما با چنین تجاوزهای گستاخانه و زشت مخالف هستیم، این تجاوزها نشان دهنده عجز و ناتوانی دشمنان امت اسلامی در مخدوش ساختن این دین مبین است./980/ب911/ک

ارسال نظرات