۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۱۳۹۰۵۳
نیویورک پست:

فرمانده سپاه ایران از آمادگی برای رویارویی با اسرائیل خبر داد

خبرگزاری رسا ـ نیویورک پست در گزارشی به سخنان اخیر فرمانده سپاه پاسداران ایران پرداخت و نوشت: ایران آماده واکنش نسبت به حمله اسرائیل است.
جعفري

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نیویورک پست، سرلشگر جعفری فرمانده سپاه پاسداران ایران گفت: موشک های ایران از اسرائیل چیزی باقی نخواهد گذاشت.

 

نیویورک پست نوشت: چنین تهدیداتی پیش از این نیز توسط مقامات ایرانی علیه اسرائیل صورت گرفته بود، اما اظهارات این ژنرال ایرانی در کنفرانس مطبوعاتی در تهران به طور غیرعادی محکم و قوی بود و به طور غیر معمول حتی به ریز توانمندی های ایران برای اقدامات تلافی جویانه پرداخت. 

 

این خبرگزاری در توضیح دستاورهای جدید دفاعی ایران پرداخت و از قول سردار جعفری نوشت: راکت‎های زلزال که 15 تا 20 سال پیش ساخته شده بود، حدود 300‌کیلومتر برد دارد و در گذشته از دقت مناسبی برخوردار نبود، اما امروز با پروژه‌ جدیدی که به اتمام رسید دقت این راکت‌ها به زیر 50 متر کاهش پیدا کرده است.

 

وی در پاسخ به سوال حضور نیروهای نظامی ایران در سوریه، گفت: همه می‌دانند که سپاه واحدی به‌نام واحد نهضت‌های اسلامی داشته و دارد که هدفش کمک به مستضعفان و بحث بیداری در جهان اسلام است. وی افزود: از زمانی که نیروی قدس تشکیل شد با هدف حمایت از ملت‌های مظلوم بخصوص مسلمانان حرکت‌هایی انجام داده است و در کشورهای لبنان و سوریه تعدادی از نیروی قدس سپاه حضور داشتند و این به منزله حضور نظامی ما در آنجا نیست.

 

نیویورک پست نوشت: فرمانده سپاه ایران تهدید حمله به ایران از سوی اسرائیل را  تهدیدات جنگ روانی دانست و گفت: آنها می‌خواهند در کنار فشارهای سیاسی و تحریم‌ها از این موضوع نیز استفاده کنند و با توجه به مجموع شرایط بعید است که تهدیدات به وقوع بپیوندد./982/ب903/ک

ارسال نظرات