۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۳۹۷۵۳
یکی از رهبران حماس؛

صهیونیست ها مانع انقلاب های عربی هستند

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد که دشمن صهیونیستی می خواهد با آشفته کردن اوضاع و ایجاد آشوب و ناارامی، مانع انقلابهای عربی شود که نتایج آنها ضد رژیم اشغالگر است.
خليل ابوليلي يکي از رهبران جنبش حماس


به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل ابولیلی یکی از رهبران جنبش حماس در گفت و گو با شبکه خبری العالم افزود : این رژیم اینک جنگی علیه نوار غزه راه اندازی می کند و فلسطینی‎ها راه‎ی به جز آماده کردن سلاح‎های خود برای مقابله با این تجاوزکاری ندارند.

 

وی اظهار داشت : جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در هدف قراردادن عناصر پلیس در نوار غزه و به شهادت رساندن دو تن از فرزندان فلسطینی ، یادآور ماهیت خصمانه دشمن است.

 

وی افزود: دشمن در نخستین جنگ خود علیه  نوار غزه در سال 2009 ابتدا به مرکز پلیس فلسطین حمله کرد، صهیونیست ها همه مردم فلسطین را خطری برای خود می دانند از این رو هر شخص فلسطینی ممکن است هدف احتمالی اشغالگران اسراییلی قرار گیرد.

 

ابولیلی درباره درخواست برخی مسؤولان فلسطینی از طرف‎های بین المللی و عربی برای متوقف کردن تجاوزکاری اسراییل، گفت: گوش شنوایی برای این درخواست ها وجود ندارد، پیش از این تقاضاهای بیشتری مطرح شد و جنایت‎های بزرگتری نیز به دنبال آن روی داد؛ لذا باید به اصل مقاومت مسلحانه پایبند باشیم و همه سلاح و قدرت خود را برای مقابله با دشمن صهیونیستی آماده کنیم.

 

عضو برجسته حماس اظهار داشت: بدون مقاومت مسلحانه که خسارت‎های زیادی به صهیونیست‎ها وآرد کند، دشمن از ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطینی بازنمی ایستد. اگر ضربه های سنگین مقاومت نبود، رژیم اشغالگر از نوار غزه خارج نمی شد، درحالی که رژیم صهیونیستی برخلاف میل خود آن منطقه را ترک کرد.

 

این رهبر جنبش حماس با بیان اینکه  سرگردانی آشکار در سطح مردمی و رهبران رژیم اشغالگر وجود دارد، افزود : تحولات منطقه  بزرگ است و بازتاب‎های وسیعی بر موجودیت و آینده رژیم صهیونیستی خواهد داشت که سران تل آویو از نتایج آن در منطقه هراس دارند.

 

وی  تاکید کرد :  تجاوز اسراییل به طور کلی علیه ملت فلسطین و بویژه علیه مردم غزه همچنان ادامه دارد، این وضعیت فعلا پابرجاست و به پایان نخواهد رسید./994/د101/ک

ارسال نظرات