۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۴۰۱۸۸
استاد حوزه علمیه نجف:

شکست مزدوران آمریکا و انگلیس در بحرین حتمی است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای شیعه نجف از انقلاب ملت بحرین به عنوان شگفتی دوران یاد کرد و گفت: شکست مزدوران آمریکا و انگلستان در این کشور حتمی است.
شيخ محمد سند از علماي شيعه بحرين

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ محمد سند از علمای شیعه بحرین و استاد حوزه علمیه نجف اشرف در بیانیه ای، انقلاب ملت بحرین را شگفتی دوران خواند و تاکید کرد که شکست مزدوران آمریکا و انگلستان در این کشور حتمی است.

 

در این بیانیه آمده است: حکومت مردمی ملت بحرین در آستانه ظهور در صحنه اقلیمی و بین المللی است و بیش از یکسال و نیم است که موفق به تسلط بر اوضاع عمومی کشور شده است، حکومت مزدوران آمریکا و انگلستان نیز در مقابل با وجود غروری که دارند در برابر اراده ملت شکست خورده و مقامات آمریکا نیز به برهم خوردن معادلات منطقه اعتراف کرده اند.

 

آیت الله سند افزود: انقلاب بحرین شگفتی دوران است و هیچ گاه خاموش نشده و تسلیم نمی شود، بلکه به سمت پیروزی خیز برداشته تا کنترل کشور را در اختیار بگیرد و شاهد شکوفایی توانایی های ملت برای اداره وطن باشیم.

 

این عالم بحرینی اظهار داشت: سیاست های آمریکا و انگلستان در بحرین جواب نداده و حکومت مزدور در بحرین نیز دستخوش اضطراب شدیدی شده است، سیاست مزدوری و اعطای تابعیت به بیگانگان عمر کوتاهی دارد و نمی تواند در این وطن ریشه کند.

 

استاد حوزه علمیه نجف با اشاره به ادامه بازداشت رهبران انقلاب بحرین، تصریح کرد: شیرهای انقلابی هم اکنون پشت میله های زندان گوانتانامو آمریکایی بحرین حضور دارند و همچنان یکی از بازوهای مهم انقلاب به شمار می آیند، عقل های مدبر و برنامه ریز اعتراضات گسترش یافته اند و عاملی برای قدتمندتر شدن انقلاب هستند.

 

وی خاطر نشان ساخت: هیچ کس نمی تواند در برابر اراده ملت بحرین ایستادگی کند و بحرینی ها با قدرت تمام به سوی برپایی حکومت مردمی عادلانه گام برمی دارند. هر ماهی که از عمر انقلاب می گذرد حکومت مردمی قدرتمندتر شده و برای سرنگونی نظام مزدور مصمم تر می شود./980/ب902/ک

ارسال نظرات