۰۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۴۰۳۶۰
القدس العربی:

رییس جمهور ایران اجازه مظلوم نمایی به صهیونیست ها را نداد

خبرگزاری رسا ـ روزنامه القدس العربی با اشاره به سخنان رییس جهمور ایران تاکید کرد که سخنان احمدی نژاد متفاوت بود و اجازه مظلوم نمایی را از صهیونیست ها گرفت.
محمود احمدي نژاد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه القدس العربی لندن در گزارشی که روز گذشته منتشر شد به بررسی سخنان رییس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل پرداخت و تاکید کرد که سخنان احمدی نژاد بر خلاف انتظار و به بهترین شیوه ممکن بیان شد.

 

این روزنامه نوشت: سخنرانی محمود احمدی نژاد درباره تهدیدات هسته ای علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، شگفتنی بزرگی بود، زیرا رژیم صهیونیستی معمولا عادت کرده بود که از سخنان رییس جمهور ایران مبنی بر محو این رژیم از نقشه جهان سوء استفاده کرده و به مظلوم نمایی بپردازد تا احساسات جهان غرب را برانگیخته و ایران را منبع خطر جلوه دهد.

 

القدس العربی افزود: این در حالیست که اسرائیل حدود 10 سال است که ایران را تهدید می کند و از زبان نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به صراحت اعلام می دارد که از سلاح های غیرمجاز برای تخریب نیروگاه های هسته ای استفاده خواهد کرد. سخنان احمدی نژاد درباره اقتصاد و سیاست و تاریخ، درس آموزی وی به غرب درباره بدهی 60 تریلیون دلاری 18 کشور صنعتی بزرگ جهان، جنگ و سیاست های تفرقه آمیز میان ملت ها و ضرورت اصلاح سازمان ملل سبب شگفتنی همگان شد.

 

روزنامه القدس العربی تاکید کرد: سخنان احمدی نژاد مغایر سخنان همیشگی وی و مسؤولان ایرانی بود و مشخص نیست چه حکمتی پشت این اظهارات وجود دارد خصوصا این که وی به خوبی می دانست که بنامین نتانیاهو پس از وی علیه ایران سخن خواهد گفت، جهانیان را علیه ایران شور می دهد و از هرگونه حمله به این کشور حمایت می کند.

 

در بخش پایانی این گزارش آمده است: به نظر می رسد سخنان آرام و غیرمعمول رییس جمهور ایران نشان دهنده نزدیک شدن جنگ و اطمینان ایران از آغاز این جنگ است، ایران که نمی خواهد قربانی این جنگ شود، قصد ندارد اولین تیر را به سوی دشمنان روانه شلیک کند و پس از تعرض صهیونیست ها با همه توان و قدرتی که دارد به پاسخگویی خواهد پرداخت./980/ب901/ک

ارسال نظرات