۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۴۲۰۴۰
مدیر بین الملل مرکز نور:

بیداری اسلامی و بهار عربی کشورهای اسلامی منطقه بیش از نیم قرن پیش توسط امام راحل آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر بین الملل مرکز نور گفت امام خمینی (ره) به پشتوانه ایمان خویش و اراده خداوند در دوران خفقان نظام شاهنشاهی پرچم اسلام را به احتزاز درآورد و بیداری اسلامی کنونی به برکت همان قیام انقلابی امام خمینی (ره) است.
محسن مس چي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محسن مسچی مدیر بین الملل مرکز نور روز چهارشنبه در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی کشورهای فلسطین، مصر، تونس و یمن از مرکز نور اظهارداشت: بیداری اسلامی و بهار عربی کشورهای اسلامی منطقه حرکتی است که بیش از نیم قرن پیش توسط امام راحل آغاز شد و در 34 سال پیش به برکت خون جوانان در ایران اسلامی به ثمر نشست.


مسچی افزود: چراغی که از سوی امام(ره) با هدف بیداری و ستیز با استکبار روشن گردید امروز به دست جوانان پرشور ملل اسلامی رسیده است تا تحولات عظیم اسلامی و انقلابی را در ممالک خود رقم بزنند.


این کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل با بیان اینکه حق ماندنی و ظلم خوار و ذلیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: زمانیکه قیام انقلابی و مردمی امام خمینی(ره) شکل گرفت آمریکا و شوروی سابق در اوج اقتدار و رژیم صهیونیستی در اوج قدرت بود ولی امام خمینی(ره) به پشتوانه ایمان خویش و اراده خداوند در آن دوران خفقان پرچم اسلام را به احتزاز درآورد.


وی به وعده های متعدد امام(ره) اشاره کرد و ادامه داد: در طول دوران حیات آن مرد الهی، ایشان مسائل زیادی را وعده دادند که الحمدالله همه آنان محقق شده و در حال تحقق است که از جمله می توان به شکست شوروی در افغانستان و انحطاط و فروپاشی آن اشاره کرد.


مسچی گفت: پیروزی در جبهه های نبرد حق علیه باطل در طول هشت سال دفاع مقدس، حمله عراق به کویت به عنوان فعال ترین کشور کمک دهنده به عراق در زمان جنگ با ایران، خفت صدام حسین، پیروزی حزب الله لبنان بر رژیم اشغالگر قدس و در نهایت امام دو وعده دیگر یکی فروپاشی و انحطاط شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و از بین رفتن رژیم صهیونیستی را داده اند که ان شالله به زودی محقق خواهد شد.


مدیر بین الملل مرکز نور با اشاره به فراز هایی از بیانات حضرت امام(ره) تصریح کرد: قرن آینده قرن پیروزی مستضعفان بر ستمگران است که این مهم به همت خیزش ملت های منطقه و جهان در حال رقم خوردن است./990/د102/ک

ارسال نظرات