۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۴۲۰۷۶
بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در بجنورد(4)؛

النهرین نت: رهبر انقلاب ایران عزم و اراده ملت ایران را شکست ناپذیر خواند

خبرگزاری رسا ـ سایت النهرین نت در پوشش سخنان امروز مقام معظم رهبری نوشت: رهبر انقلاب ایران، عزم و اراده ملت ایران را شکست ناپذیر خواند.
رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله العظمي سيد علي خامنه اي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سایت النهرین نت عراق، سخنان امروز حضرت آیت الله خامنه ای در شهر بجنورد را پوشش داد و نوشت: رهبر انقلاب اسلامی تاکید کرد که دشمنان به بهانه برنامه هسته ای ایران به تحریم علیه این کشور می پردازند، ما باید در برابر توطئه های دشمنان هوشیار باشیم.

 

النهرین نت افزود: آیت الله خامنه ای خاطر نشان ساخت که ایران همه نقشه های دشمنان را خنثی می کند، زیرا ایران از عزم و اراده ای راسخ برخوردار است و ملت نیز هیچ گاه ناامید نمی شود.

 

این سایت تاکید کرد: رهبر انقلاب اسلامی از تلاش گسترده مسؤولان برای عبور از مشکلات خبر داد و تصریح کرد که ملت ایران همانگونه که در گذشته ثابت کرد می تواند بر مشکلات کنونی فائق آید.

 

النهرین نت ادامه داد: آیت الله خامنه ای با اشاره به این که ملت ایران از دیدگاه و نقشه ای کامل برای آینده برخوردار است، اظهار داشت که عزم و اراده ملت ایران شکست ناپذیر است و ایرانیان حضور فعالی در صحنه علم و تکنولوژی دارند.

 

سایت النهرین به سخنان مقام معظم رهبری درباره عبور ایران از تحریم اشاره کرد و اظهار داشت: آیت الله خامنه ای تاکید کرد که تحریم و فشار علیه ایران سی سال است که ادامه دارد، لیکن ملت همه این توطئه ها و نقشه ها را خنثی ساخته است، سستی اراده از مهم ترین گام ها برای آشنایی با تهدیدات است و ایرانیان باید نقاط ضعف و قدرت را بشناسند و بر اساس آن در برابر دشمن بایستند./980/ب901/ک

ارسال نظرات