۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۴۵۸۵۰
نمایندہ مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفت‎وگو با رسا:

شهید جعفری پرچم‎دار نظام ولایت‎فقیه در پاکستان بود

خبرگزاری رسا ـ نمایندہ مجلس وحدت مسلمین پاکستان شھید آفتاب حیدر جعفری را پرچم دار نظام ولایت فقیه در پاکستان دانست و گفت: شهید جعفری همواره از حکومت دینی که از سوی امام خمینی(ره) ترسیم شده بود حمایت می کرد.
حجت الاسلام عقيل حسين خان


حجت الاسلام عقیل حسین خان نمایندہ مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا تاکید کرد: شهید آفتاب حیدر جعفری فردی مخلص، دیندار، مبارز، مورد اعتماد جوانان و دانشجویان شیعه پاکستان و حامی مردم مظلوم فلسطین بود.


حجت الاسلام عقیل حسین خان با اشارہ به این که شھید آفتاب جعفری اتحاد اسلامی را تنھا راہ نجات ملت مسلمان جھان از سلطه استکبار جھانی می دانست بیان داشت: فقط اتحاد اسلامی می تواند آتش جنگ طایفه ای و مسلکی را در پاکستان خاموش کند و توطئه استکبار جھانی را برملا کند.


وی با تاکید بر این که آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی فعالان اجتماعی و متحدان اسلام را خطر جدی در تکمیل اھداف شوم خود می بینند اظھار داشت: آفتاب حیدر جعفری در اتحاد شیعه و سنی و دیگر مذاھب اسلامی تلاش فراوانی کرد که باعث نگرانی بعضی از سلطه گران منطقه شد.


نمایندہ مجلس وحدت مسلمین پاکستان آمریکا و اسرائیل را عامل ترور شھید آفتاب حیدر جعفری دانست و تصریح کرد: شهید جعفری اقدامات فراوانی برای کمک رسانی به مردم مظلوم فلسطین انجام داد که باعث خشم رژیم غاصب صهیونیستی شده بود.

 

حجت الاسلام عقیل حسین خان، شھید آفتاب حیدر جعفری را حامی و مدافع نظام جمھوری اسلامی ایران در پاکستان دانست و گفت: وی ھموارہ نظام ولایت فقیه و حکومت ترسیم شدہ از سوی امام راحل(رہ) را تنھا راہ نجات ملت مسلمان پاکستان و جھان می دانست.


این روحانی پاکستانی افزود: شھید آفتاب حیدر جعفری اطاعت از فرامین حضرت آیت اللہ خامنه ای را به اعضای مجلس وحدت مسلمین، جوانان و دانشجویان پاکستان توصیه می کرد.

 

گفتنی است آفتاب حیدر جعفری معاون مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در مرکز شھر کراچی به ھمراہ یکی از دوستانش به نام شاھد علی دوشنبه شب بدست گروہ ھای تروریستی به ضرب گلوله به شھادت رسید./988/ب911/ک

ارسال نظرات