۲۳ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۱۵

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج:

رسا، سرویس سیاسی ـ مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج گفت: شرکت در انتخابات و رأی دادن با بینش و بصیرت، امانتداری از انقلاب و نظام است.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج:

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی محمدی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج در جمع پاسداران سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم افزود: علما و شهدایی که از صدر اسلام تاکنون برای اعتلای اسلام گام برداشته‌اند و جان خود را نثار کردند، در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران سهیم می‌باشند و این انقلاب امانتی از جانب آنان است.


وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده گفت: این امانت را باید به کسی بسپاریم که بتواند از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، خون شهدا و راه امام‌(ره) به خوبی حمایت کند و ادامه دهنده آن راه باشد.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج گفت: مسؤولان و دست‌اندرکاران نظام باید تمام تلاش خود را برای حفظ این امانت انجام دهند و با کوشش خود قدردان این انقلاب باشند.


وی به مقایسه دوران پیش از انقلاب و پس از آن پرداخت و گفت: متأسفانه عده‌ای با مقیاس‌های مادی انقلاب اسلامی را ارزش‌گذاری می‌کنند، در حالی که از اهداف انقلاب، حفظ دین، شرف و حیثیت انسان بوده است.


حجت‌الاسلام محمدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با این‌که بسیاری از کشورها علیه نظام جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون اقدام کرده و توطئه‌های بسیاری داشته‌اند، نظام همچنان خود را حفظ کرده و علاوه بر پیشرفت، به عنوان الگویی برای دیگر گروه‌های مقاومت و آزادی‌بخش قرار گرفته است.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج به سخنان اوباما در خصوص حل مشکل خاورمیانه با محوریت ایران اشاره کرد و گفت: اکنون همه کشورها به این امر اذعان دارند که مشکلات خاورمیانه تنها با حضور ایران حل شدنی است و این نشان از قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

ارسال نظرات