۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۵۰۸۳۴

برنامه هسته ای ایران شعار انتخاباتی نتانیاهو شد

خبرگزاری رسا _ نتانیاهو گفت: در صورتیکه بتوانم در دوره بعدی، اعتماد رأی دهندگان را به دست آورم و پیروز شوم، جلوگیری از هسته‌ای شدن ایران، هدف اصلی من در دوره بعدی است.
بنيامين نتانياهو

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا ؛ شبکه بی بی سی در خبری اعلام کرد: نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفته است اگر در انتخابات ماه آینده دوباره انتخاب شود، جلوگیری از هسته ای شدن ایران هدف اصلی دولت آینده اش خواهد شد.


گفتنی است که وی در مصاحبه خود با شبکه 2 تلوزیون اسرائیل، اواسط سال 2013 را به عنوان خط قرمز مهار پروژه غنی‌سازی اورانیوم ایران تعیین کرد و تصریح کرد: من می‌گویم که در صورتیکه بتوانم در دوره بعدی، اعتماد رأی دهندگان را به دست آورم و پیروز شوم، جلوگیری از هسته‌ای شدن ایران، هدف اصلی من در دوره بعدی است.


نخست وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد: یک روز نیست که من با رهبران کشورهای خارجی درباره ایران وارد گفت‌وگو نشوم. رویه به این شکل بوده است و به این شکل باقی خواهد ماند.


شایان ذکر است که از 9 اکتبر تاکنون، نتانیاهو به صورت آشکار درباره برنامه هسته‌ای ایران صحبت کرده و پیشتر در مجمع عمومی سازمان ملل طی یک سخنرانی، از تعیین خط قرمز برای برنامه هسته‌ای ایران صحبت کرده بود، اما هم‌اکنون در مصاحبه‌ خود اعلام کرده که به صورت روزانه با موضوع هسته‌ای ایران روبرو می‌شود.


اسرائیل در دوره زمام
داری نتانیاهو، با شکست های سیاسی زیادی روبرو شده است، در این راستا می توان به احضار سفیر اسرائیل که در دوران حیات منحوث این رژیم برای اولین بار است اتفاق می افتد، توسط جمهوری چک، فرانسه، دانمارک، اسپانیا، انگلیس و اتحادیه اروپا که از حامیان سرسخت و قدیمی این رژیم در خصوص شهرک سازی ها هستند اشاره کرد./ 9161/

ارسال نظرات