۲۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۵۲۹۶۷

یکی دیگر از حربه های بی بی سی برای مقابله باجمهوری اسلامی

خبرگزاری رسا _ شبکه دولتی بی بی سی در راستای مقابله با جمهوری اسلامی این بار اختلاف افکنی میان اقوام ایرانی را در دستور کارخود قرار داد.
پرگار

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا،شبکه بی بی سی وابسته به دولت انگلیس که همواره در نزد جهانیان به فتنه انگیزی شهره است، در بیست و هشتمین روز از ماه صفر و رحلت پیامبر گرامی اسلام و امام دوم شیعیان حضرت امام حسن مجتبی (ع)، اقدام به فتنه انگیزی دیگری کرد تا میان اقوام ایرانی تفرقه بیاندازد.


این شبکه در برنامه پرگار خود به بحث و گفتگو در خصوص عرب ستیزی در جامعه ایران پرداخت،مجری  برنامه با دروغ پردازی و به صورت ناشیانه بدون ارائه سند و مدرکی، مدعی شد که در ورزشگاه های ایران نسبت به اعراب فحاشی می شود،وی سپس درادامه گفت: عرب ستیزی در ایران رایج است و تو هین به عرب ها منحصر به علاقه مندان به فوتبال نمی شود.

در چنین روزی که مردم ایران در ماتم پیامبر و امام شهیدشان هستند،کارشناسان برنامه نیز همین سیاست  را ادامه داده که یکی ازآنان در ادعایی مضحک گفت:فاشیزم و اندیشه های نژاد پرستانه ضد عربی در کتابهای  درسی و غیر درسی و رسانه های گروهی ایران رایج است .

 

گفتنی است  تلویزیون دولتی بی بی سی در راستای سیاست های دولتش سعی در ایجاد تفرقه  میان قومیت های مختلف ایرانی است ،این شبکه ازهرحربه ای جهت مقابله با جمهوری اسلامی استفاده می کند که یکی از آنها اختلاف افکنی است تا به مقصود باطل خود که  هرج ومرج وجنگ داخلی است دست یابد،البته باهوشیاری مردم این سرزمین تا به حال برخلاف تصور آنها صورت پذیرفته است./ 9161/خ

ارسال نظرات