۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۵۳۱۱۳
در کربلا؛

جمعی از طلاب علوم دینی ایران با نماینده آیت الله سیستانی دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ جمعی از طلاب حوزه های علمیه ایران با نماینده حضرت آیت الله سیستانی در سالن آستان قدس حسینی در کربلا دیدار و گفت‎وگو کردند.
ديدار شيخ عبدالمهدي کربلايي نماينده آيت الله سيستاني با طلاب ايراني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از طلاب حوزه های علمیه جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته با حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت آستان قدس امام حسین(ع) در کربلا دیدار و گفت‎وگو کردند.

 

حجت الاسلام کربلایی در این دیدار گفت: طلاب حوزه علمیه باید شیوه صحیح و درست را بفهمند و با علم و اخلاق به بلندی برسند تا بتواند امتداد و مکملی برای رسالت انبیا و اوصیا باشند.

 

وی افزود: هر که می خواهد امت را اصلاح کند و زنده نگه دارد باید رهبران را اصلاح نماید. وظیفه خروج بشریت از ظلمات جهالت به نور علم و معرفت و هدایت برعهده علما است.

 

نماینده حضرت آیت الله سیستانی تصریح کرد: طلاب باید توجه ویژه و شایسته ای به علوم دینی داشته باشند و هیچگاه از آن غافل نشوند.

 

خطیب جمعه کربلا از روحانیت به عنوان قشر مهم جامعه یاد کرد و اظهار داشت: طلاب علوم دینی باید متوجه باشند که مردم، اسلام را از منظر عملکرد آنها می نگرند، پس باید به شدت در زمینه تربیتی و اخلاقی به خودسازی بپردازند زیرا تربیت و تهذیب نفس، هدف اساسی همه ادیان آسمانی به شمار می آید./980/ب901/ک

ارسال نظرات