۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۵۳۶۹۷

انتقاد تند مقاله نویس آلمانی از رژیم صهیونیستی خشم سفیر اسرائیل را برانگیخت

خبرگزاری رسا ـ انتقادات تند یک مقاله نویس مشهور آلمانی باعث شد سفیر رژیم صهیونیستی در آلمان به خشم آمده و با حضور در رسانه ها وی را به ضد یهودی بودن متهم کند.
غزه

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه اسرائیلی جروزالم پست، سفیر رژیم صهیونیستی در آلمان از مقاله انتقادی جاکوب آگشتاین در روزنامه معروف اشپیگل که موضوع آن انتقاد به سیاست های اسرائیل در قبال مردم غزه بود ابراز ناخرسندی کرد. 


آگشتاین در مقاله خود غزه را به "کمپی" تشبیه کرده بود که اردوگاه های مرگ آلمان نازی را به خاطر می آورد. وی همچنین گفته بود: غزه مکانی است که اسرائیل مخالفان خود را در آن زندانی کرده است.


آگشتاین در پاسخ به انتقادات سفیر رژیم صهیونیستی از وی به دفاع از عقاید خود پرداخت و در یکی از مصاحبه های خود اسرائیل را با رژیم نژادپرست سابق در آفریقای جنوبی مقایسه کرد. وی گفت که تاکنون به اسرائیل نرفته و هیچ گاه نیز تمایلی به رفتن به آنجا ندارد.

 

مقاله آگشتاین در روزنامه اشپیگل "زمانی که شک دارید، مانند چپ گراها فکر کنید" نام دارد و وی مالک یک هفته نامه نیز می باشد که به انتقاد از اسرائیل مشهور است.


سفیر رژیم صهیونیستی در آلمان با ابراز عصبانیت خود نسبت به این مقاله نویس مطرح، از آلمانی ها خواست کمتر از اسرائیل انتقاد کنند./990/ب902/ک

ارسال نظرات