۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۱۵۳۷۳۷

ترانه سرای شاهنشاهی در دوره اصلاحات از‌ بیکاری درآمد

خبرگزاری رسا _ ترانه سرای سالهای قبل از انقلاب: با پیروزی انقلاب از کار اخراج شدم اما با روی کار آمدن دولت اصلاحات دوباره وارد صدا و سیما شدم.
من و تو

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، محمد علی شیرازی، مبتذل سرایی که سالهای قبل از انقلاب برای خوانندگان غالبا فاسد آن روزهای کشورٰ ترانه سرایی می کرد، به عنوان میهمان در شبکه من و تو حاضر و به بیان خاطرات خویش از آن زمان پرداخت.


وی در قسمتی از سخنانش ضمن اشاره به کم سوادی این خوانندگان گفت: خواننده ای داشتیم که من مجبور می شدم در استودیو کنارش بنشینم و شعر را در گوشش بگویم تا او بتواند بخواند. سوادش در این حد پائین بود که حتی نمی توانست شعر را از روی کاغذ بخواند.


این خوانندگانی که شیرازی از آنان سخن می گوید روزی کعبه آمال برخی جوانان ایرانی بوده و رژیم شاهنشاهی با ارئه آنان به عنوان الگو برای جوانان، می کوشید فساد و ابتذال را در بستر جامعه نهادینه کند.


وی در پایان ضمن اشاره به بیکار شدنش پس از پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه فعالیتهای ضد فرهنگی اش در رژیم شاهنشاهی گفت: تازمان اصلاحات بیکار بودم اما با روی کار آمدن دولت اصلاحات گشایشی شد و دوباره وارد صدا و سیما شدم./9161/خ
 

ارسال نظرات