۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۵۴۰۸۶
عضو اداره امور مذاکرات ساف:

اسرائیلی‎ها به دنبال یهودی سازی بیت المقدس هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو اداره امور مذاکرات سازمان آزادیبخش فلسطین ساف گفت: بی توجهی اسرائیلی ها در انتخاباتشان، به مسأله مهم فلسطین نشان از فاسد شدن این جامعه دارد.
اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پرس تی وی، خاویر ابوعید، عضو اداره امور مذاکرات سازمان آزادیبخش فلسطین، درباره انتخابات اسرائیل گفت متاسفانه با وجود اینکه اسرائیل طرف اشغالگر است و بیش از چهار میلیون فلسطینی را تحت اشغال خود دارد و میلیونها نفر را آواره و بیش از شصت و پنج قطعنامه سازمان ملل متحد را نقض کرده است، مسأله فلسطین اصلا در مبارزات انتخابات اسرائیل مطرح نشد.


وی افزود: همه احزاب صهیونیست در اسرائیل به استثنای یک یا دو حزب، درباره انضمام زمین های بیشتری از فلسطینیان به اسرائیل صحبت می کنند. آنها خواستار یهودی کردن بیت المقدس و بیرون کردن عرب ها از این شهر هستند.


عضو اداره امور مذاکرات سازمان آزادیبخش فلسطین تصریح کرد: همه احزاب صهیونیست به جای اینکه برنامه ای برای صلح داشته باشند، برنامه ای برای جنگ را دنبال می کنند. هم اکنون اسرائیل سرگرم پاکسازی قومی در دره اردن و شرق بیت المقدس است. اینها مسائلی بسیار مهم هستند که متاسفانه اسرائیلی ها در کل آنها را نمی بینند.


وی تاکید کرد:  تقریبا ده درصد از جمعیت اسرائیل را شهرک نشینان تشکیل می دهند. انتظار می رود در پارلمان جدید اسرائیل دست کم هجده عضو آن از شهرک نشینان باشند. در واقع آنها اعضای پارلمانی هستند که در خارج یعنی در سرزمین هایی زندگی می کنند که بر اساس قوانین بین المللی متعلق به فلسطینیان است. اینکه در انتخابات امسال اقتصاد محور مبارزات بوده و مسأله فلسطین مطرح نشده است که نشان می دهد چگونه اشغالگری اسرائیل کل جامعه اسرائیل را فاسد کرده است./994/د101/ک

ارسال نظرات