۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۵۵۸۳۳
عضو شوری عالی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

دوری از سنت نبوی به گسترش کشتار در جوامع اسلامی منجر شد

خبرگزاری رسا - عضو شوری عالی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، دوری از سیره و سنت نبوی را عامل گسترش کشتار در جوامع اسلامی توصیف کرد.
پيامبر اسلام


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسنین عباس گردیزی، عضو شورای عالی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در کنفرانس وحدت که روز گذشته از سوی جامعه الرضا و با شرکت علمای و روحانیون، شخصیت‎ھای سیاسی و فرھنگی و قشرهای مختلف مردم در اسلام آباد برگزار شد، وحدت اسلامی را تنھا راہ نجات جهان اسلام از وضع کنونی توصیف کرد.


وی با اشاره به این که اختلاف مذهبی میان شیعه و سنی وجود ندارد، افزود: پیامبر اسلام(ص) نقطه اتحاد و ھمبستگی ملت‎ھای مسلمان جھان است.


عضو شورای عالی مجلس وحدت مسلمین، دوری مسلمانان از سیره نبوی را عامل گسترش کشتار در جوامع اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: عمل به سیره و سنت رسول اسلام(ص) سبب نجات امت اسلامی خصوصا ملت مسلمان پاکستان از بحران کنونی خواهد شد.


حجت الاسلام گردیزی بر لزوم گسترش وحدت از سوی علمای مذاهب مختلف اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: بروز فتنه و اختلافات مذھبی عامل دوری مردم از دین مبین اسلام و به وجود آمدن مشکلات گوناگون در پاکستان است.


وی گروه‎های تکفیری را عامل گسترش هرج و مرج در این کشور دانست و تصریح کرد: اسلام ھموارہ به عزت نفس انسان‎ھا بدون توجه به دین و مذهب تاکید کردہ و قتل یک انسان را مساوی قتل همه انسان‎ھا می داند./988/ب902/د

ارسال نظرات