۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۵۶۰۷۶
شکوه استقامت در قاب رسانه‎های خارجی(3)؛

فاکس نیوز آمریکا: ایرانیان باشعار «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی به تحریم‎ها پاسخ دادند

خبرگزاری رسا ـ شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در برپایی جشن سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی، ایستادگی خود را در برابر تحریم‎ها نشان داد.
22 بهمن

 به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه خبری فاکس‌نیوز آمریکا به پوشش راهپیمایی گسترده مردم ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و تاکید کرد: ملت ایران سی و چهارمین جشن پیروزی انقلاب را همچون همیشه پر شور برپا کردند.

این شبکه خبری افزود: تصاویری که از تلویزیون ایران به طور زنده پخش شد و در آن تظاهرات مردم شهرهای مهم را نشان می داد حاکی از آن بود که ملت ایران حضور گسترده در این تظاهرات داشتند و به دعوت رهبر عالی ایران برای برگزاری راهپیمایی پرشور پاسخ دادند.

فاکس نیوز ادامه داد: امسال نیز همچون سال‎های گذشته شعار اصلی مردم «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بود. 

این شبکه خبری با اشاره حضور گسترده مردم در خیابان‎های سراسر ایران و پاسخ به تحریم‎ها، اظهار داشت: مقامات ایران با استفاده از این حضور، ایستادگی مردم در برابر فشارهای تحریم را به رخ غرب می کشانند.

فاکس نیوز نوشت: غرب شدیدترین تحریم‎ها را علیه ایران به تصویب رسانده است تا جلوی دستیابی این کشور به انرژی هسته‎ای را بگیرد، اما ایران با تحمل تمام این تحریم‎ها بارها اعلام کرده که فعالیت‎های هسته‎ای آن در چارچوب قوانین بین المللی و صلح آمیز است./982/ب902/ک

ارسال نظرات