۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۵۶۱۸۹
شکوه استقامت در قاب رسانه‎های خارجی(20)؛

الفرات نیوز عراق:ملت ایران پایبندی خود را به نظام ولایت فقیه اعلام کرد

خبرگزاری رسا ـ الفرات نیوز عراق با اشاره مشارکت پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، نوشت: ملت ایران پایبندی خود را به نظام ولایت فقیه اعلام کرد
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در قم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خبرگزاری الفرات عراق از حضور پرشور و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان تجدید بیعت با امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری یاد کرد.

 

این خبرگزاری نوشت: میلیون‎ها تن از شهروندان ایرانی، صبح امروز در تهران و سایر شهرهای این کشور به خیابان‎ها آمده و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

 

الفرات نیوز افزود: ایرانیان در راهپیمایی میلیونی که در سراسر این کشور برگزار شد انرژی هسته‎ای مسالمت آمیز را حق خود دانسته و تاکید کردند که پذیرش حقوق ایران تنها راه پیشرفت مذاکرات آینده است.

 

این خبرگزاری عراقی با اشاره به افزایش فشار سیاسی و تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: تظاهرکنندگان افزایش فشار و تحریم ظالمانه علیه ایران از سوی آمریکا و کشورهای غربی سرمایه‎داری را محکوم و بر لزوم پایبندی به اقتصاد مقاومتی و اعتماد به جوانان ایرانی تاکید کردند.

 

الفرات نیوز ادامه داد: ایرانیان در این راهپیمایی باشکوه، تسمک خود به ولایت فقیه و رهنمودهای حکیمانه حضرت آیت الله سید علی خامنه‎ای اعلام کرده و اظهار داشتند که با قدرت در برابر توطئه‎های دشمنان علیه نظام اسلامی خواهند ایستاد.

 

این خبرگزاری در پایان خاطر نشان ساخت: فریاد «الله اکبر» ملت ایران، شب گذشته در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شهرهای و روستاهای مختلف این کشور شنیده شد./980/

ارسال نظرات