۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۵۷۷۰۹
12 اسفند؛

آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی راز ماندگار

خبرگزاری رسا ـ سومین دوره مسابقه کتابخوانی «راز ماندگار» با موضوع انقلاب اسلامی به روایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با محوریت کتاب ناشناخته ترین انقلاب دوران معاصر تألیف علی اکبر سبزیان 20 اسفند برگزار می‌شود.
راز ماندگار

به گزارش خبرگزاری رسا، افزایش میزان سطح مطالعه در جامعه علاوه بر اینکه یکی از مطالبات مقام معظم رهبری به شمار می آید، یکی از وظایف مهم و اصلی بنیادهای فرهنگی جامعه نیز محسوب می شود. با توجه به حساسیت و اهمیت این موضوع، مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی اقدام به برگزاری سومین دوره از سلسله مسابقات کتابخوانی تحت عنوان "راز ماندگار" با موضوع انقلاب اسلامی به روایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با محوریت کتاب ناشناخته ترین انقلاب دوران معاصر تألیف علی اکبر سبزیان کرده است.

این مسابقه که برای عموم مردم به ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه ها برگزار می‌شود از تاریخ 12 بهمن ماه سال 1391 آغاز شده و به مدت یک ماه نیز ادامه خواهد داشت. نتایج این مسابقه در تاریخ بیست اسفندماه جاری اعلام خواهد شد.


ثبت نام و شرکت در این مسابقه به صورت اینترنتی است. از این رو متقاضیان شرکت در این مسابقه باید حداکثر تا تاریخ 12 اسفندماه جاری با مراجعه به یکی از وب سایت های www.RazeMandegar.ir  و www.Chashmeh.ir و یا www.Booki.ir نسبت به ثبت نام، دریافت فایل کتاب مسابقه و همچنین مشاهده و پاسخگویی به سوالات مطروحه اقدام کنند.


این مسابقه با هدف ارتقای سطح مطالعاتی جامعه و افزایش بینش و آگاهی عمومی برگزار می‌شود.971/د102/ع

ارسال نظرات