۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۵۹۴۲۶

«معنای لبخند محمد» و «روایت چهارم» رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب های مجموعه داستان «معنای لبخند محمد» و «روایت چهارم» از تولیدات حوزه هنری تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با حضور هنرمندان و نویسندگان استان رونمایی شد.
کتاب


به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، مراسم رونمایی از کتاب های مجموعه داستان  «معنای لبخند محمد» با محوریت سیره عملی امام خمینی رحمةالله‌علیه و «روایت چهارم» با محوریت دفاع مقدس در تبریز برگزار شد.

 

حسن میلانی، رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی در این نشست با بیان این‌که با نشر اندیشه های امام راحل میلیون ها عاشق در جهان متولد خواهد شد، اظهار داشت: هنر آفرینی هنرمندان عرصه دفاع مقدس بسیار وسیع است و این کتب تنها گوشه ای از دلاوری های این عزیزان است.

 

وی نشر این کتاب ها را اتفاق فاخر ادبی در آذربایجان دانست و گفت: پشت هر کار بزرگی عوامل کثیری دست اندر کارند و این کتب حکایت ار افکاری بلند در پس زمینه خود دارند.

 

میلانی ادامه داد: هنر باید جریان­ساز انقلاب اسلامی باشد و افزود: انقلاب اسلامی تجلی گاه ارزش هاست و هنر ارزش گستر باید از انقلاب تغذیه کند، امیدواریم بارقه های وجودی هنرمندان بواسطه هنری که از روح متجلی می شود در ابعاد مختلف جامعه ساطع شود و انسان ها را متحول کند.

 

شهرام خدایی، فعال فرهنگی و نویسنده تبریزی نیز در این دیدار اشاعه اندیشه والا و عدالت گستر امام خمینی را یکی از دغدغه های خود عنوان کرد و گفت: علیرغم روند طولانی نشر این کتاب این دغدغه نهایتاً به بار نشست.

 

وی در خصوص ثبت آرمان های هشت سال دفاع مقدس گفت: رویدادهای بزرگ اجتماعی باید ثبت شوند و دفاع مقدس بستر بی نظیر تولید آثار هنری و ادبی است، امیدواریم این دست آثار به دست مخاطبان واقعی بویژه نسل جوان برسد تا با امام و دفاع مقدس به درستی آشنا شوند.

 

گفتنی است، در این نشست نویسندگان آثار با اهدا لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند./935/د102/ق

ارسال نظرات