۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۶۰۱۶۵
بزرگترین اتحادیه تجاری انگلیس اعلام کرد؛

نیم میلیون کودک انگلیسی تا دو سال آینده به فقرای این کشور افزوده می‎شوند

خبرگزاری رسا ـ بزرگترین اتحادیه تجاری انگلیس با انتشار گزارشی نسبت به وضعیت بحرانی اقتصاد انگلیس هشدار داد و پیش‎بینی کرد که تا دو سال آینده بیش از پانصد هزار کودک انگلیسی به افرادی که در زیر خط فقر زندگی می‎کنند افزوده خواهند شد.
کودکان فقير انگليسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه تحلیلی پالیتیکس، بزرگترین اتحادیه تجاری انگلیس موسوم به "تی.یو.سی" با انتشار گزارشی اعلام کرد که تا دو سال آینده بیش از نیم میلیون کودک انگلیسی دیگر به دلیل سیاستهای دولت این کشور در افزایش مالیت‎ها و کاهش دستمزدها باید در زیر خط فقر زندگی کنند.


این اتحادیه که در حقیقت نماینده بیش از 6 میلیون کارگر انگلیسی است هشدار داد که رشد آهسته افزایش دستمزدها سبب خواهد شد ششصد و نود هزار کودک انگلیسی دیگر تا سال 2015 میلادی مجبور به تجربه زندگی در زیر خط فقر خواهند بود.


طبق پیش‎بینی این اتحادیه تا دو سال آینده بیش از نیمی از کودکان انگلیسی (4/54 درصد از آنان) که معادل هفت میلیون نفر از جمعیت سیزده میلیون نفری جوانان انگلیسی است در خانواده‎هایی بزرگ خواهند شد که درآمدی کمتر از مخارج روزانه خود دارند.


فرانسیس اوگریدی، دبیرکل بزرگترین اتحادیه تجاری انگلیس در این ارتباط می‎گوید: خانواده‎های انگلیسی بدترین شرایط زندگی را در یک قرن گذشته تجربه می‎کنند. سیاست‎های دولت، زندگی را برای میلیون‎ها خانواده‎ کم درآمد انگلیسی سخت‎تر کرده است.


اوایل ماه جاری نیز گزارشی منتشر شد که نشان می‎داد حدود پنج میلیون انگلیسی در فقر غذایی به سر می‎برند.


بحران اقتصادی که سراسر اروپا و آمریکا را فراگرفته است مشکلات بسیاری را برای کشورهای غربی به همراه داشته و بسیاری از این کشورها را مجبور به اتخاذ سیاست‎های سختگیرانه اقتصادی کرده است./990/ب902/د

ارسال نظرات