۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۶۰۷۲۵
به‌همت‌اتحادیه‌انجمن‌های‌اسلامی‌دانشجویان‌دراروپا؛

نخستین دوره مسابقات اینترنتی «اخلاق در قرآن» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، نخستین دوره مسابقات «اخلاق در قرآن» را هشتم اردیبهشت‌ماه سال جاری از طریق سامانه مسابقات و آزمون‌های واحد فرهنگی این اتحادیه، در میان اعضای اتحادیه و خانواده آن‌ها برگزار می‌کند.
قرآن مجيد

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «uisae»، واحد فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا به منظور فراهم آوردن زمینه‌ای جهت انس بیش از پیش اعضای محترم اتحادیه و خانواده آنان با مصحف انسان‌ساز قرآن کریم و مفاهیم تعالی بخش آن و همچنین نشر و بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن در اتحادیه، پس از تشکیل کمیته عترت و قرآن، به برگزاری اولین دوره مسابقه «اخلاق در قرآن» در 10 دوره طی 10 ماه متوالی اقدام کرده است.

 

مسابقه «اخلاق در قرآن» آخرین یکشنبه هر ماه میلادی در سامانه مسابقات و آزمون‌های واحد فرهنگی به نشانی: www.uisae.org/mosabeghat برگزار خواهد شد.

 

ارتقای سطح فرهنگ قرآنی، اسلامی و اعتلای اخلاق و ایمان دینی در فضای دانشجویان، فرهیختگان و خانواده‌های خارج از کشور، ایجاد انس و الفت بیش از پیش اعضای اتحادیه با قرآن کریم و اخلاق دینی، شناسایی و معرفی استعدادهای برجسته قرآنی، فرهنگ‌سازی و بسط الگوی اخلاق اسلامی در جامعه دانشجویان خارج از کشور از اهداف تشکیل کمیته عترت و قرآن اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا بوده که به‌تازگی به برگزاری این مسابقات اقدام کرده است.

 

اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا و خانواده دانشجویان عضو در اتحادیه می‌توانند با مراجعه به پورتال اتحادیه جزوات تدوین شده از منابع معتبر را که در واحد فرهنگی اتحادیه با همکاری اساتید و مشاوران قرآنی تهیه شده و قابل دسترسی است، تهیه و با مطالعه آن جزوات در این مسابقه شرکت کنند.

 

زمان برگزاری این مسابقه، آخرین یکشنبه هر ماه میلادی از ساعت 00:00 الی 24:00 به وقت اروپای مرکزی خواهد بود و اولین دوره آن نیز 8 اردیبهشت 1392 مطابق با 28 آوریل 2013 برگزار و نتایج هر دوره نیز 48 ساعت بعد از هر دوره از مسابقه بر روی سامانه و پورتال اتحادیه اعلام خواهد شد./994/ب101/ک

ارسال نظرات