۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۶۰۷۷۲
جهاد اسلامی:

بازداشت اعضای جهاد اسلامی حمله دوجانبه از سوی تشکیلات رام‌الله و صهیونیست‌هاست

خبرگزاری رسا ـ جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به بازداشت تعدادی از رهبران این جنبش در الخلیل تاکید کرد که اعضای این جنبش با حمله دوجانبه از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی مواجه هستند.
جهاد اسلامي فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش جهاد اسلامی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که صهیونیست‌ها عامر محمد المحتسب، احمد عبدالکریم العویوی و ارقم خالد احمرو از شهر الخلیل و ضیاء عزالدین فلاح العمله از شهرک بیت اولا را بازداشت کردند.

 

در این بیانیه آمده است که این بازداشت‌ها در حالی است که تشکیلات خودگردان نیز بازداشت رهبران این جنبش در کرانه باختری را آغاز کرده است و در این راستا «نبیل تایه» از شهر نابلس و چند روز پیش نیز «مصعب هندی» و «رائد الصایغ» را بازداشت کردند.

 

در این بیانیه آمده است که تعقیب «علاء شرایعه» نیز از چند روز پیش ادامه دارد و برای تعدادی از رهبران جهاد اسلامی نیز احضاریه ارسال کرده‌اند.

 

جهاد اسلامی تاکید کرد که آنچه علیه رهبران و کادر این جنبش در کرانه باختری رخ می‌دهد، تجاوز جدید و هدف قرار دادن امنیتی دو سویه از سوی دستگاه‌های تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی است.

 

این جنبش رژیم صهیونیستی و دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان را مسؤول سلامت و جان رهبران بازداشتی جهاد اسلامی دانست./980/ب101/د

ارسال نظرات