۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۱۶۱۹۰۵
دبیر هفته همبستگی طلاب با مقاومت سوریه:

ترکیه سرباز بی‎تدبیر فتنه در سوریه است

خبرگزاری رسا ـ دبیر هفته همبستگی طلاب با مقاومت سوریه از ترکیه و نیروهای تکفیری به عنوان سربازان بی‎تدبیر فتنه در سوریه یاد کرد.
امير اميرگان معاون سياسي بسيج مدرسه علميه معصوميه قم

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر امیرگان، دبیر هفته همبستگی طلاب با مقاومت سوریه در مراسم افتتاحیه این هفته که عصر امروز بیست و ششم فروردین در سالن همایشهای مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد با اشاره به نقش محوری این مدرسه علمیه، گفت: نقش مدرسه معصومیه در حوزه علمیه، محوری است و بیش از 1200 طلبه پس از اخذ لیسانس به این مدرسه می آیند.

 

وی افزود: طلاب این مدرسه خود را سرباز ولایت می دانند و بر اساس فرامین مقام معظم رهبری فعالیت می کنند.

 

امیرگان درباره فتنه سوریه، اظهار داشت: حدود 3 سال است که فتنه ای از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه تدارک شده و ترکیه و نیروهای تکفیری به عنوان سربازان بی تدبیر این فتنه هستند.

 

وی تصریح کرد: طلاب و فضلای قم با هماهنگی حجت الاسلام و المسلمین بی ریا، این هفته را همبستگی طلاب با مقاومت سوریه اعلام کردند. ما وظیفه داریم از سوریه که حامی مقاومت و حزب الله است و در خط مقدم مبارزه با اسرائیل قرار دارد، تقدیر کنیم.

 

دبیر هفته همبستگی طلاب با مقاومت سوریه ادامه داد: سربازان بی تدبیر اسرائیل در سوریه باید بدانند که با توهین به مقدسات اسلامی به شدت برخورد می کنیم و طلاب در قبال این موضوع بی توجه نخواهند بود.

 

امیرگان به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و خاطر نشان ساخت: زنگ مقاومت سوریه، ساعت 10 صبح فردا در مدارس قم نواخته می شود، دیدار با علما، تجلیل از شهدای مقاومت و کارگاه تحلیلی سوریه از برنامه های این هفته است./980/ب202/د

ارسال نظرات