۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۱۶۴۴۲۰

علمای جهان اسلام به زیارت حرم حضرت معصومه شتافتند

خبرگزاری رسا ـ جمعی از علمای شرکت کننده در اجلاس علما و بیداری اسلامی، امروز به شهر قم آمده و علاوه بر زیارت حرم حضرت معصومه(س) با علمای این شهر دیدار کردند.
زيارت حرم حضرت معصومه (س) از سوي علماي جهان اسلام

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از علما و اندیشمندان شرکت کننده در اجلاس علما و بیداری اسلامی، امروز به شهر مقدس قم آمده و علاوه بر زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضرت آیت الله جوادی آملی و حجت الاسلام و المسلمین سعیدی دیدار و گفت‎وگو کردند.

 

علما و اندیشمندان که از ملیتهای مختلف به قم آمده بودند، ابتدا با حجت الاسلام سید محمد سعیدی، امام جمعه قم و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در این حرم مطهر دیدار کردند.

 

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به احادیث مختلف پیرامون فضایل اهل بیت(ع) در کتابهای اهل تسنن، بر لزوم الگو قرار دادن خاندان رسول اکرم(ص) تأکید کرد.

 

علما و اندیشمندان اهل تسنن حاضر در این مراسم سپس به زیارت ضریح ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) شتافته و قبور علما و مراجع تقلید را زیارت کردند.

 

بازدید از بنیاد بین المللی علوم وحیانی و گفت‎وگو با حضرت آیت الله جوادی آملی برنامه دیگر مهمانان خارجی در قم بود.

 

آنان پس از ادای نماز ظهر و عصر در این بنیاد، به بیان دیدگاه های خود درباره بیداری اسلامی پرداخته و سپس به بیانات حضرت آیت الله جوادی آملی گوش فرا دادند./980/ب202/د

ارسال نظرات