۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۱۶۵۱۱۴

انتشار کارت تبریک ضد اسلامی در آمریکا

خبرگزاری رسا ـ شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی از انتشار کارت تبریک‌های جدیدی که منقش به تصویر عروسک محبوب کودکان مسلمان آمریکا است به شدت انتقاد کرد.
q

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی با انتقاد از انتشار کارت تبریک‌های جدیدی که منقش به تصویر عروسک محبوب کودکان مسلمان آمریکا است و جملاتی تهدیدآمیز بر زبان آورده، نسبت به ترویج اسلام‌هراسی در این شکل جدید هشدار داد.

 

احمد رحاب، مدیر اجرایی دفتر شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی در شیکاگو با انتشار مقاله‌ای در روزنامه «Chicago Monitor»، با اعلام شگفتی از مواجهه با چنین کارت تبریک‌هایی اعلام کرد: با تصویر چاپ شده روی این کارت‌ها همه شهروندان مسلمان، تروریست‌های افراط‌گرا معرفی می‌شوند.

 

رحاب افزود: این عروسک در حال لبخند زدن است و لباس روشنی با طرح گل به تن دارد و شبیه یک شهروند مسلمان معمولی است. پیام‌های تهدیدآمیزی که از زبان وی بر روی کارت چاپ شده حتی محجوب‌ترین مسلمانان را با تروریست‌ها مرتبط می‌کند.

 

«عروسک سخنگو: اگر جرئت دارید نخ پیام را بکشید!»، «این عروسک دوستدار شما است تا مرگ» و «او مغز شما را منفجر خواهد کرد» جملاتی است که روی این کارت و جمله «امیدوارم تولدت یک انفجار باشد» در داخل این کارت نوشته شده است.

 

گفتنی است تصویر روی این کارت تبریک، عکس عروسک محبوب کودکان مسلمان با نام «امینه» است که چندی پیش با هدف آموزش کار و عبادت برای کودکان در قالب یک سرگرمی از سوی شرکت «دسی دال» (Desi Doll) آمریکا ساخته و روانه بازار شد.

 

عروسک امینه که حجاب بر سر دارد، با فشار بر روی پایش می‌گوید «سلام علیکم اسم من امینه است، من یک مسلمان هستم»./982/ب101/د

ارسال نظرات