۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۱۶۵۱۲۱

مصر تجاوز رژیم اسراییل به سوریه را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ مصر تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به سوریه و هدف قرار دادن یک مرکز تحقیقاتی در حومه‌های دمشق را محکوم کرد.
هواپيما

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مصر تجاوز نظامی رژیم اسراییل به سوریه را که به گفته رسانه‌های سوری یک مرکز تحقیقاتی در حومه‌های دمشق را هدف قرار داده محکوم کرده است.

 

بر اساس بیانیه دفتر ریاست جمهوری مصر، این حمله هوایی «قوانین بین المللی و قواعدی را نقض کرده است که موجب پیچیده‌تر شدن شرایط می‌شود.»

 

در همین حال، اتحادیه عرب نیز این حمله را محکوم کرده و از شورای امنیت سازمان ملل «اقدام فوری برای پایان دادن به حملات اسراییل به سوریه» را خواستار شده است.

 

تلویزیون دولتی سوریه اعلام کرد که مرکز تحقیقاتی «جمریه»، واقع در شمال غرب پایتخت این کشور هدف حملات موشکی رژیم اسراییل قرار گرفته است. هنوز گزارشی از تلفات این حادثه منتشر نشده است.

 

تلویزیون دولتی سوریه در گزارش خود، حمله جدید رژیم اسرائیل را نوعی تلاش برای تقویت روحیه گروه‌های تروریستی دانست که از حملات ارتش سوریه متزلزل شده‌اند.

 

بحران و ناآرامی در سوریه در حالی از مارس 2011 آغاز شده و تاکنون ادامه دارد که بسیاری از سوری‌ها از جمله شمار زیادی از سربازان و نیروهای امنیتی این کشور کشته شده‌اند.

 

دولت سوریه می‌گوید این ناآرامی‌ها از خارج کشور طراحی می‌شوند و گزارش‌ها نشان می‌دهند، شمار بسیار زیادی از شورشیان درگیر با دولت دمشق، اتباع خارجی هستند./982/ب101/د

ارسال نظرات