۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۱۶۵۲۷۷
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

برخی حاکمان عربی در جبهه اسرائیل حضور دارند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با انتقاد از عملکرد برخی کشورهای عربی گفت: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و اتحادیه عرب به سوریه حمله کرد.
شيخ نبيل قاووق رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، امروز حمله رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کرد و گفت: حمله جنگنده های رژیم اسراییل به سوریه و بمباران این کشور ثابت کرد که ضربه زدن به محور مقاومت، هدف اصلی حمله به سوریه است.


وی افزود: رژیم صهیونیستی می‌خواهد سوریه را از معادله نبرد با اسراییل خارج کرده و راه کمک به مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین را قطع کند.


رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان اظهار داشت که رژیم صهیونیستی با حمله به حومه دمشق قصد داشت شکست گروه‌های تروریستی در سوریه را جبران کند.


حجت الاسلام قاووق تاکید کرد: در صورت عدم حمایت آمریکا و اتحادیه عرب و سر پوش گذاشتن از سوی آنان، رژیم صهیونیستی به هیچ وجه نمی‌توانست به سوریه حمله کند.


وی از تحریک کشورهای عربی برای دخالت نظامی از سوی کشورهای خارجی در سوریه انتقاد کرد و گفت: برخی کشورهای عربی که از پیروزی حزب الله در سال 2000 نگران شدند امروز با اسراییل در یک جبهه قرار گرفته اند.


این روحانی لبانانی گفت: کسانی که بر تضعیف حزب الله و مقاومت اسلامی به واسطه ضربه زدن به سوریه دل بسته اند، بدانند حزب الله لبنان در آمادگی کامل به سر می‌برد و پاسخ کوبنده ای به تجاوز احتمالی صهیونیست‌ها خواهد داد./983/ب902/د

ارسال نظرات