۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۶۵۷۰۶
مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی:

اسرائیل و ترکیه بعد از مذاکرات سفرای خود را مبادله می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن مذاکرات میان تل‌آویو و آنکارا بر سر ماجرای کشتی مرمره گفت: انتظار می‌رود اسرائیل و ترکیه به زودی سفرای خود را مبادله کنند.
کشتي ترکيه اي که مورد حمله نيروهاي اسرائيلي قرار گرفت


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه جروزالم‌پست، یعکوف آمیدور، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، چهارشنبه در پکن گفت:‌ اسرائیل و ترکیه مدت کوتاهی بعد از توافق درباره پرداخت غرامت بر سر حادثه کشتی مرمره، سفرای خود را مبادله می‌کنند.

 

وی افزود:‌ این نشست بسیار خوب بود و امیدوارم ظرف مدت کوتاهی این توافقنامه تکمیل شود، بر سر یکسری مسائل توافق شده و برخی موضوعات نیز باقی مانده است.

 

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادامه داد: هر زمان که این توافق نهایی شود سفرا میان اسرائیل و ترکیه تبادل می‌شود.

 

بر اساس این گزارش، دوشنبه شب مقامات صهیونیستی و ترک در مذاکراتی که در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی برگزار شد پیش‌نویس توافقنامه‌ای را تهیه کردند تا بتوانند سه سال بحران دیپلماتیک میان خود را ترمیم کنند.

 

در بیانیه دفتر نخست وزیر این رژیم آمده بود: انتظار می‌رود دو طرف در آینده نزدیک به توافق دست یابند، این نشست مثبت بود و دو طرف بر پیش‌نویس توافقنامه اتفاق نظر داشتند اما لازم است برخی موضوعات خاص شفاف‌تر شود./990/ب102/د

ارسال نظرات