۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۶۵۸۳۷
رییس مجمع علمای صور لبنان:

کنفرانس هرتزل با هدف فتنه میان مسلمانان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای لبنان اظهار داشت که پروژه‌ای آمریکایی صهیونیستی به دنبال ایجاد فتنه بین اهل سنت و شیعیان است.
علي ياسين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین، رییس مجمع علمای منطقه صور لبنان در دیدار با گروهی از علمای لبنان درباره آخرین اوضاع فلسطین و تحولات منطقه به بحث و گفت‌وگو پرداخت.


حجت الاسلام علی یاسین در این دیدار بر لزوم مقابله با فتنه‌های مذهبی و طایفه‌ای و یکپارچگی و وحدت مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.


این عالم لبنانی با اشاره به پروژه آمریکایی صهیونیستی در منطقه برای ایجاد درگیری‌های مذهبی و طایفه‌ای خاطر نشان کرد: هدف از نقشه‌های دشمنان اسلام ضربه زدن به وحدت مسلمانان است.


وی اظهار داشت که خروجی کنفرانس هرتزل که در فلسطین اشغالی برگزار شد ایجاد فتنه بین شیعیان و اهل سنت بود که این مهم، نیاز به هوشیاری ملت‌های مسلمان را در برابر این نقشه‌های پلید می‌رساند.


دو طرف در پایان این دیدار حمله صهیونیست‌ها به سوریه و تجاوز آنان به مسجد الاقصی و بازداشت مفتی فلسطین به شدت محکوم کردند و خواستار ترویج گفتمان معتدل و وحدت آمیز در راستای مصالح اسلام و مسلمین شدند./983/ب902/د

ارسال نظرات