۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۶۶۰۴۷

فعالان اردن در اعتراض به تجاوزات رژیم اشغالگر تظاهرات کردند

خبرگزاری رسا ـ جوانان اردنی با تظاهرات نزدیک سفارت رژیم صهیونیستی در امان، خشم و اعتراض خود را از بازداشت مفتی القدس ابراز کردند.
اردن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ده‌ها تظاهرات‌کننده اردنی، دیروز در اعتراض به بازداشت شیخ محمد حسین مفتی فلسطین و خطیب مسجدالاقصی در بیت‌المقدس و تجاوزات اخیر رژیم اسرائیل به این مکان مقدس، تلاش کردند به سفارت این رژِیم در امان حمله کنند.

 

منابع پلیس، روز پنج‌شنبه اعلام کردند، گروهی از جوانان اردن همچنین شبانه با تحصن در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در امان، حرکت اخیر رژیم اسرائیل در بازداشت شیخ حسین را محکوم کردند.

 

فراس القصص از سازمان‌دهندگان این اعتراض، گفت: ده‌ها تن از اعضای احزاب سیاسی و جنبش‌های جوان در تحصنی یک ‌ساعته خشم خود را به اسرائیل و اقدامات شهرک‌نشینان در مسجدالاقصی، ابراز کردند.

 

پلیس ضد شورش اردن نیز بلافاصله این سفارت خانه را محاصره کرد و تدابیر امنیتی اطراف آن را شدت بخشید.

 

معترضان خشمگین اردنی همچنین با آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی، توهین‌های پیاپی این رژیم به مسجد الاقصی را محکوم و بر بسته شدن سفارت‌خانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

 

رژیم اسرائیل غاصب، روز چهارشنبه، افزون بر یورش به مسجدالاقصی و سرکوب نمازگزاران، شیخ محمد حسین را به ظن «دخالت در درگیری‌های سه‌شنبه در مسجدالاقصی» بازداشت کرد.

 

شیخ محمد حسین، مسؤول اماکن مقدس اسلامی القدس از جمله مسجدالاقصی است./982/ب101/د

ارسال نظرات