۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۶۸۳۷۵
در حمایت از شیخ عیسی قاسم؛

بزرگترین تظاهرات تاریخ بحرین برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ انقلابیان بحرینی روز گذشته در اعتراض به یورش نظامیان آل‎خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم تظاهرات تاریخی را در شهر دراز برگزار کردند.
تظاهرات پرشکوه و تاريخي در بحرين تظاهرات پرشکوه و تاريخي در بحرين تظاهرات پرشکوه و تاريخي در بحرين تظاهرات پرشکوه و تاريخي در بحرين آيت الله غريفي تظاهرات پرشکوه و تاريخي در بحرين تظاهرات پرشکوه و تاريخي در بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شهروندان بحرینی، روز گذشته و پس از نماز جمعه در اعتراض به یورش نظامیان آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم به خیابانها آمده و یکی از بزرگترین تظاهرات تاریخ این کشور را رقم زدند.

 

شرکت کنندگان در این تظاهرات که با فراخوان علمای شیعه و جمعیت‎های معارض آل خلیفه برگزار شد عکسهای شیخ عیسی قاسم را حمل کرده و علیه آل خلیفه شعار دادند.

 

نظامیان آل خلیفه هفته گذشته در حالی که شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین در منزل حضور نداشت به منزل وی یورش برده و درب و وسایل را تخریب کردند.

 

علما و جمعیت های معارض آل خلیفه به این اقدام واکنش شدید نشان داده و محکومیت قاطع خود را اعلام کردند.

 

رهبر شیعیان بحرین در نماز جمعه روز گذشته شهر دراز با اشاره به این که جهانیان به مشروع بودن مطالبات ملت بحرین اذعان دارند، تأکید کرد که آل‎خلیفه برای فرار از پذیرش خواسته‎های ملت به خشونت روی آورده است.

 

وی تأکید کرد: ملت از آتش ظلم، خشونت، قلع و قمع و کشتار نظام نمی هراسد و با این اقدامات عقب نشینی نمی کند. ما به عنوان یک ملت واحد در برابر نظام ایستاده و اصلاحات را فریاد می زنیم.

 

گفتنی است که دو هفته گذشته نیروهای آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم یورش و به تخریب وسایل آن پرداخت. در این حمله رهبر شیعیان بحرین در منزل نبودند./994/ب902/د

ارسال نظرات