۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۱۶۹۵۲۱

مسابقات حفظ قرآن کریم در ایالت اورگان آمریکا برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسابقات حفظ قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان از سوی مرکز آموزش اسلامی شهر «پورتلند» در ایالت «اورگان» آمریکا برگزار می‌شود.
مسابقات حفظ قرآن کریم در ایالت اورگان آمریکا برگزار می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مسابقات حفظ قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان از سوی مرکز آموزش اسلامی شهر «پورتلند» در ایالت «اورگان» آمریکا برگزار می‌شود. این مسابقات روز 12 مردادماه (25 رمضان) برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و دبیرستان آمریکا برگزار خواهد شد.

 

در این مسابقات دانش‌آموزان کلاس‌های اول تا پنجم در سه گروه حفظ سوره فرقان، حفظ سوره فتح و حفظ سوره لقمان با یکدیگر رقابت خواهند کرد. دانش‌آموزان کلاس‌های ششم تا دوازدهم نیز در گروه‌های حفظ سوره یونس، حفظ سوره انبیاء و حفظ سوره فصلت شرکت خواهند داشت.

 

گروه ویژه‌ای نیز برای افراد بزرگسال وجود دارد که در آن علاقمندان در حفظ سوره مائده با هم رقابت می‌کنند.

 

مرکز آموزش اسلامی شهر پورتلند اعلام کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ترغیب کودکان و بزرگسالان به حفظ آیات قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است.

 

مرکز آموزش اسلامی شهر پورتلند(MET) در سال 1993 در پاسخ به نیازهای جمعیت مسلمان این شهر در زمینه‌ آموزش‌های اسلامی تأسیس شد. هدف این مرکز ارتقای شناخت عموم از اسلام و از بین بردن تصورات نادرست در مورد این دین در کنار ارائه خدمات معنوی، اجتماعی و آموزشی به مسلمانان است./982/ب101/د

ارسال نظرات