۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۶۹۸۴۳
نماینده پارلمان لبنان:

نیروهای حزب الله در راه دفاع از حرم حضرت زینب شهید می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان اظهار داشت که نیروهای حزب الله لبنان در سوریه در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت می‌رسند.
محمد رعد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد رییس فراکسیون جنبش حزب الله لبنان در پارلمان این کشور در مراسم هفتمین روز شهادت یکی از نیروهای این جنبش در منطقه کفررمان لبنان با اشاره به پروژه های استعماری کشورهای استکباری در منطقه، گفت: کشورهای استکباری به دنبال نابودی کشورهای مسلمان هستند تا از این راه مصالح خود را در منطقه حفظ کنند.

 

وی افزود: این کشورها همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا اجازه ندهند گروهی منافع آن‌ها را با خطر مواجه کرده و در برابرشان ایستادگی کند.

 

این نماینده پارلمان لبنان، شهدای مقاومت اسلامی در سوریه را در راستای مبارزه با پروژه صهیونیستی در منطقه برشمرد و خاطرنشان کرد: سلاح مقاومت اسلامی امروز در برابر نیروهای نیابتی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

 

رعد با تاکید بر حراست مقاومت اسلامی از لبنان و جهان اسلام در برابر توطئه‌های رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای حزب الله لبنان در القصیر و حمومه دمشق در راه دفاع و حمایت از حرم حضرت زینب (س) به شهادت می‌رسند.

 

وی تصریح کرد: امروز در سوریه افرادی داعیه‌دار دین هستند که به هیچ وجه فهم درستی از دین نداشته و جز کشتار و نابودی و تخریب کار دیگری از پیش نمی‌برند./983/ب902/د

ارسال نظرات