۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۷۰۳۹۸

اسلام‎ستیزان انگلیسی مسجدی را در شهر لندن به آتش کشیدند

خبرگزاری رسا ـ اعضای یک گروه راستگرای افراطی به تلافی قتل سرباز انگلیسی به وسیله دو مهاجر تازه مسلمان شده آفریقایی تبار، یک مسجد و مرکز اسلامی را در شمال شهر لندن به آتش کشیدند.
مسجد الرحمه در شمال لندن که از سوي گروههاي افراطي به آتش کشيده شد

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری سفیر نیوز، مسجد و مرکز اسلامی "الرحمه" واقع در منطقه "ماسول هیل"  در شمال شهر لندن، پایتخت انگلیس از سوی اعضای یک گروه افراطی به آتش کشیده شده و کاملا در آتش سوخت.

 

در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید اما شعارهای اسلام ستیزانه گروه افراطی "لیگ دفاعی انگلیس" بر روی دیوارهای مسجد قابل مشاهده است.


به گزارش پایگاه خبری سفیر نیوز، از زمانی که یک سرباز انگلیسی در تاریخ 22 ماه می میلادی به وسیله دو مهاجر تازه مسلمان شده به قتل رسید حملات اسلام ستیزانه افزایش چشمگیری داشته است، به نحوی که ده‎ها مسجد و مرکز اسلامی به وسیله گروه راستگرای "لیگ دفاعی انگلیس" و طرفداران آن مورد حمله قرار گرفتند.


فاروق مراد، دبیرکل شورای مسلمانان انگلیس اعلام کرد: این، آخرین سری از حملاتی است که پس از قتل سرباز انگلیسی علیه عبادتگاه‎های مسلمانان صورت می گیرد. جامعه مسلمانان انگلیس به شدت حادثه قتل آن سرباز را محکوم کرد و از این که مسلمانان بی گناه باید تاوان آن حادثه را داده و این چنین رنج ببینند اظهار تاسف می کند.

 

وی افزود: زمان آن فرا رسیده که اقداماتی جدی برای مقابله با حملاتی که علیه مسلمانان صورت می گیرد، اتخاذ شود. رهبران مسلمانان انگلیس بارها اقدامات گروه "لیگ دفاعی انگلیس" را محکوم کرده اند و اینک ما از مقامات پلیس توقع داریم که با دخالت مستقیم در این مساله به پایان دادن خشونت ها علیه مسلمانان کمک کنند. 

 
گفتنی است 2 میلیون و 700 هزار مسلمان در انگلیس زندگی می کنند اما نظرسنجی روزنامه فایننشال تایمز نشان داده است که انگلیسی ها بدبین ترین ملت نسبت به مسلمانان هستند./990/ب902/د

ارسال نظرات