۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۷۰۷۵۲
یکی از علمای عراق:

امام خمینی نگاه بدیعی را برای امت اسلامی به یادگار گذاشت

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای عراق به تبین ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) توانست نگاه بدیعی را برای امت اسلامی به یادگار بگذارد.
حجت الاسلام علي النجفي در مراسم تقدير از مقام والاي امام خميني (ره)

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی نجفی فرزند و مدیر دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف، روز گذشته در مراسمی که برای تکریم مقام والای امام خمینی (ره) با حضور علما و شخصیات مذهبی در نجف اشرف برگزار شد، گفت: حوزه نجف اشرف، بزرگان بسیاری را به جامعه اسلامی تقدیم کرده که امام خمینی (ره) یکی از آنان است.

 

وی با تمجید از خدمات بسیار امام راحل به جهان اسلام گفت: تخصص امام خمینی(ره) در زمینه ها و علوم مختلف، منشأ خیر برای ایران و سایر کشورهای اسلامی است.

 

این عالم عراقی مهمترین دستاورد امام خمینی (ره) را انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: این انقلاب به واسطه رهنمود‌های امام راحل در شرایط بسیار دشواری به وقوع پیوست.

 

حجت الاسلام نجفی با اشاره به اقتدار انقلاب اسلامی ایران در سه دهه اخیر خاطرنشان کرد که این امر بیانگر این است که امام راحل انقلاب خود را از اندیشه و سیره اهل بیت (ع) به ارث برده است.

 

وی افزود: امام خمینی (ره) توانست با وجود چالش‌های اساسی که با آن مواجه بود نگاه بدیع و جدیدی را برای امت اسلامی به یادگار بگذارد./983/ب902/د

 

ارسال نظرات