۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۷۳۵۸۰
به مناسبت سالگرد ارتحال عارف بزرگ شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی؛

کتاب نشان از بی نشان­ها + دانلود

خبرگزاری رسا ـ کتاب نشان از بی نشان‌ها نوشته علی مقدادی اصفهانی پیرامون زندگی و شیوه عرفانی پدرش مرحوم شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی رضوان الله علیه است.
نشان از بي نشان ها

 

کتاب نشان از بی نشان‌ها عنوان کتابی است نوشته علی مقدادی اصفهانی پیرامون زندگی و شیوه عرفانی پدرش مرحوم شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی رضوان الله علیه که از بزرگترین عرفای معاصر شیعه بود، این کتاب توسط انتشارات جمهوری به چاپ رسیده است.

 

در قسمتی از این کتاب می­خوانیم:

همچنین مرحوم میرزا آل آقا نقل مى کرد یک سال که به مشهد مشرف شده بودم مدتى گذشت واز خانواده ام اطلاعى نداشتم . یک شب جمعه که در قلعه نخودک خدمت حضرت شیخ مشرف بودم خلى مضطرب و در فکر بودم .

نصف شب بود حضرت شیخ فرمودند خیلى ناراحت خانواده ات هستى عرض کردم بلى فرمودند این قاچ خربزه را بخور. من به محض اینکه خربزه را خوردم ناگهان دیدم در منزل خودمان بالاى سر خانم نشسته ام ، او را بیدارکردم بعد بلند شدم از کوزه اى که در کنار پنجره اتاق بود آب خوردم که ناگهان کوزه از دستم افتاد و شکست از صداى شکستن کوزه به خود آمدم دیدم در خدمت حاج شیخ نشسته ام فرمودند: راحت شدى عرض کردم بلى.

بعد که آمدم تهران خانم عصبانى شد که تو درتهرانى و مى گوئى من رفتم مشهد و آن وقت نصف شب مى آیى منزل و مرا بیدار مى کنى وکوزه را مى شکنى و باعث وحشت اهل منزل مى شوى مگر به ما مشکوکى که چنین کارى را انجام دادى.

 

برای دانلود کتاب نشانی از بی نشان­ها اینجا را کلیک کنید./998/د101/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
دانلود کردم ممنون
4
2
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
خیلی خوب بود ممنون
0
0