۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۷۴۰۹۱
جنبش امل لبنان:

گروه‌های سیاسی از تجربه‌های تلخ گذشته عبرت بگیرند

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد جنبش امل لبنان با انتقاد از اقدامات طایفه‌ای و مذهبی برخی گروه‌های سیاسی لبنان خاطرنشان کرد: گروه‌های سیاسی از تجربه‌های تلخ گذشته عبرت بگیرند.
جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن قبلان عضو دفتر سیاسی جنبش امل لبنان در مراسمی که روز گذشته در منطقه رومین برگزار شد، با اشاره به جایگاه ویژه صیدا در لبنان گفت: صیدا نه تنها پایتخت جنوب لبنان بلکه پایتخت مقاومت اسلامی در این کشور است.

 

وی خاطرنشان کرد: همگان باید ارتش لبنان را در برابر گروه‌های تروریستی حمایت کنند، چرا که امنیت و آرامش لبنان در گرو قدرت و توان ارتش است.

 

این عضو ارشد جنبش امل نسبت به جبهه گیری‌های طایفه‌ای و مذهبی از سوی برخی گروه‎های لبنانی هشدار داد و گفت: گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی لبنان باید از تجربه تلخ گذشته عبرت گرفته و اجازه بروز جنگ داخلی در این کشور را ندهند.

 

وی آگاهی را مهمترین عامل برای مقابله با بحران‌های پیش روی لبنان در راستای زندگی مسالمت‌آمیز و برقراری آرامش و امنیت عنوان کرد.

 

قبلان اظهار داشت: تنها به واسطه تلاش همگانی می‌توان مشکلات و اختلافات را پشت سر گذاشت و به پیشرفت کشور امیدوار بود.

 

وی با تاکید بر لزوم حکم فرمایی عقل و منطق در فضای سیاسی لبنان تصریح کرد: به جز رژیم صهیونیستی هیچ کس از درگیری‌های داخلی سود نمی برد./983/ب902/د

ارسال نظرات