۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۷۴۱۶۷
در پی تهدید به اخراج نماینده آیت الله سیستانی؛

علمای شیعه بحرین فردا تجمع می‎کنند

خبرگزاری رسا ـ علمای بحرین در اعتراض به فشار آل‎خلیفه برای خروج نماینده آیت الله سیستانی از این کشور، صبح چهارشنبه تجمع می‎کنند.
علماي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیات شیخ عیسی قاسم، سید جواد وداعی و سید عبدالله الغریفی از علمای شیعه بحرین، امروز در بیانیه‎ای مشترک، تهدید به اخراج حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین نجاتی، نماینده آیت الله سیستانی را به شدت محکوم کرده و از همگان دعوت کردند در تجعمی که روز چهارشنبه در مسجد شیخ علی حماد در منطقه باربار برگزار می شود‎، شرکت کنند.


در این بیانیه آمده است: همبستگی خود را با شیخ حسین نجاتی که تهدید به اخراج شده و همچنین سایر شهروندانی که تابعیت آنان به صورت ظالمان لغو و از سوی نظام تحت فشار قرار گرفته اند، اعلام می کنیم. 
این اقدام تجاوز به حقوق بشر، حرمت انسان مسلمان و حقوق شهروندی است.

 

علمای شیعه بحرین افزودند: ما این اقدام را تجاوز علیه پیروان یک مذهب می دانیم به ویژه اینکه شیخ حسین نجاتی از جایگاه علمی و اخلاقی بالایی برخوردار است.


در پایان بیانیه آمده است: تهدید به اخراج این عالم و همچنین سلب تابعیت از سایر شهروندان را محکوم کرده و از همگان می خواهیم در تجمعی که صبح چهارشنبه در مسجد شیخ علی حماد در منطقه باربار برگزار می شود، مشارکت گسترده ای داشته باشند.

 

گفتنی است رژیم آل خلیفه ملیت حجت الاسلام و المسلمین نجاتی، همسر و سه فرزند وی را در سال 2012 باطل و در روزهای گذشته به آنان برای خروج از کشور فشار وارد می سازد./994/ب903/د

ارسال نظرات