۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۱۷۴۵۴۲
صادق الحسینی:

هدف دشمن از ایجاد ناامنی بین مسلمانان تبدیل اسرائیل به امپراطوری است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل خاورمیانه هدف دشمن از کشتار شیعیان و اختلافات مذهبی را ایجاد فتنه سیار بین مسلمین برای تبدیل اسرائیل به امپراطوری دانست.
صادق الحسيني، رييس دفتر شبکه خبري الميادين

 

محمد صادق الحسینی، کارشناس مسائل منطقه و رییس دفتر شبکه المیادین در تهران در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدام‎های تروریستی افراطیون وهابی در به شهادت رساندن شیخ حسن شحاته و تعدادی دیگر از شیعیان مصر، گفت: عقبه این جنایت مثلث استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، صهیونیسم بین‌الملل و وهابیان مرتجع منطقه عربی خلیج فارس به رهبری آل سعود است که امام خمینی(ره) در وصفشان فرمودند از صدام ممکن است بگذرم اما از آل سعود نمی‌گذرم.

 

وی با بیان این مطلب افزود: وظیفه امت اسلامی این است که برای اتحاد ، آزادی فلسطین و اشاعه فرهنگ مقاومت مزدوران منطقه را منزوی و از ساحت سیاسی و ژئوپلتیک منطقه اخراج کنند.

 

صادق الحسینی ادامه داد: ژئوپلتیک منطقه باید تغییر کند و امت اسلامی دوباره برگردد، همان کاری که اکنون سید حسن نصرالله به عنوان بازو و طلایه دار مقاومت در منطقه به رهبری جمهوری اسلامی با الگوی مردمسالاری دینی انجام می‌دهد که تمام خطوط و مرزهای سنتی باقیمانده از جنگ جهانی دوم را می‌شکند و جلو می‌رود.

 

رییس شبکه المیادین مسخ کردن و ایجاد فتنه سیار بین مسلمین را از اهداف عوامل این جنایت دانست و گفت: دشمنان می‌خواهند بین مسلمین فتنه سیار ایجاد کنند تا مشغول خودشان شوند و قوا و نیروهایشان را به سوی رژیم صهیونیستی متمرکز نکنند. با این طرح اسرائیل به یک امپراطوری با امنیت کامل وابسته به صهیونیسم بین الملل تبدیل شده و کار خود را انجام خواهد داد./956/ت302/ک

ارسال نظرات