۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۷۵۴۸۸
رییس شورای سیاسی حزب الله:

اجماع دشمنان نشان‎دهنده قدرت مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان با اشاره به اجماع دشمنان داخلی و خارجی مقاومت اسلامی برای ضربه زدن به این جنبش تاکید کرد که این اجماع نشان دهنده قدرت مقاومت است.
حجت الاسلام سيد ابراهيم امين السيد، رييس شوراي سياسي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید، رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان روز گذشته در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای مقاومت که در منطقه بلده کفرادان برگزار شد، اظهار داشت که مقاومت اسلامی به لطف خون‌ شهدا به مراتب قدرتمندتر از گذشته شده است.

 

وی افزود: بدون شک اجماع مخالفان داخلی و خارجی حزب الله و همپیمان شدن آنها نشانگر قدرت مقاومت اسلامی است.

 

رییس شورای سیاسی حزب الله اقدامات دشمنان مقاومت را نخ نما شده دانست و گفت: گویی دشمنان حزب الله هیچ مسأله ای جز مقاومت اسلامی نداشته و تمام توان خود را معطوف ضربه زدن به جریان کرده اند.

 

حجت الاسلام امین السید با اشاره به عملکرد گروه‌های مخالف حزب الله، تصریح کرد: این گروه‌ها صرفا مقاومت را هدف قرار داده‌ و هیچگاه در پی حل مشکلات داخلی و معیشتی لبنان نیستند.

 

وی بیان داشت: تنها رژیم صهیونیستی از درگیری داخلی بین مسلمانان و ورود مقاومت اسلامی به این درگیری سود برده و خرسند می شود.


این عضو ارشد حزب الله تاکید کرد که مسلمانان هیچ گزینه ای جز وحدت و یکپارچگی ندارند چرا که درگیری‌های داخلی تنها تضعیف کشورهای اسلامی را در راستای اهداف دشمنان تأمین می‌کند./983/ب902/د

ارسال نظرات